دستور انسداد و اصلاح نقاط حادثه خیز محور مواصلاتی ریگان_ ایرانشهر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ریگان از ورود دستگاه قضایی به موضوع نقاط حادثه خیز در محور مواصلاتی کرمان به سیستان و بلوچستان و انسداد و اصلاح نقاط حادثه خیز این محور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید روح الله میرتاج الدینی از ورود دستگاه قضایی به موضوع نقاط حادثه خیز در محور مواصلاتی کرمان به سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: در این رابطه دستور انسداد دور برگردان دوراهی جاده جاسک که منجر به تصادفات مرگبار شده است صادر شد.

وی به موضوع ارتقای سطح ایمنی جاده ای در ورودی شهرستان ریگان اشاره و اظهار کرد: دستگاه قضایی از باب حقوق عامه به موضوع اصلاح نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی ورود کرده است و دستگاه های مختلف موکلف به اجرای وظایف خود می باشند و درصورت مشاهده ترک فعل با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ریگان، در بازدید از نقاط نا ایمن در محورهای مواصلاتی این شهرستان که با همراهی فرمانده پلیس راه ریگان – ایرانشهر، رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای ریگان و نماینده اداره راه و شهرسازی این شهرستان برگزار شد ،اظهار کرد: این بازدید در پی وقوع تصادف منتهی به فوت دو نفر از جوانان ریگانی صورت گرفت.

میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: به جهت جلوگیری از وقوع سوانح رانندگی بعدی و اصلاح این تقاطع و دوربرگردان نا ایمن و غیر استاندارد، دستور انسداد آن صادر و اداره راهداری و حمل نقل جاده ای موظف به ایجاد مسیر جایگزین در کوتاه ترین زمان ممکن شد.

دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha