آغاز عملیات اجرایی طرح گردشگری اکوکمپ ریگان

مدیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان ریگان از کلنگ‌ زنی و آغاز عملیات اجرایی طرح گردشگری «اکوکمپ ریگان» با حضور مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امیر ابراهیمی با اشاره به اینکه این اکوکمپ به منظور ارائه خدمات گردشگری و در درگاه ورودی به کویر ساخته می‌ شود، اظهار کرد: این اکوکمپ شامل اقامتگاه، رستوران، وسایل بازی کودکان، سرویس بهداشتی و…در زمینی به وسعت ۵ هزار متر مربع است.

وی، با بیان اینکه کویر کرمان دارای پنج درگاه ورودی بوده که شهرستان ریگان نیز جزء این درگاه ها است، افزود: در محل این درگاه ها گردشگران و تورهای گردشگری برای چگونگی حضور در کویر راهنمایی شده و مسیرهای گردشگری به آنها شناسانده می‌ شود.

مدیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان ریگان در ادامه از برگزاری همایش ریگ‌ نوردی ۷۰۰ کارگر کشور با میزبانی شرکت کرمان موتور خبر داد و گفت: این همایش با همکاری فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، دهیاری و در روستای گردشگری علی‌ آباد برپا شد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: همایش مذکور به منظور معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان ریگان از جمله تپه‌های شنی اجرا شده است، که جزء بلندترین تپه‌ های شنی دنیا به شمار می‌ روند.

وی با بیان اینکه در کنار این همایش مسابقات شترسواری نیز برگزار شد، تصریح کرد: از بین ۴۴ شرکت‌ کننده‌ به چهار نفر اول هدایایی نفیسی از سوی اداره ورزش و جوانان اهدا شد.

اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha