بازدید استاندار و فرمانده سپاه ثارالله کرمان از اردوی جهادی پزشکی الکفیل

در سومین روز از فعالیت گروه جهادی کشوری "الکفیل" در کرمان؛ استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان، قائم مقام کمیته امداد امام(ره)، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان، معاون توسعه و مدیریت منابع و مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در بازدید های جداگانه ای با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، از روند خدمات رسانی این گروه جهادی بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ قرارگاه جهادی کشوری الکفیل به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان، بسیج دانشجویی دانشگاه، معاونت های بهداشتی، درمان و توسعه و مدیریت منابع دانشگاه و دانشکده های دندانپزشکی و پرستاری خدمات دندان پزشکی و سایر خدمات درمانی را به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ارائه می دهند.

اساس کار بر این منظور است که؛ کمیته امداد امام خمینی(ره) با ارائه فراخوان به مددجویان تحت پوشش آنها را به سالن ۹ دی پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان دعوت می کند و مددجویان پس از انجام کارهای پذیرش، تریاژ و معاینه، خدمات درمانی دندان پزشکی و درمانی را دریافت می کنند.

در سومین روز از فعالیت این گروه جهادی، دکتر فداکار، استاندار کرمان و سردار نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان در بازدید های جداگانه ای با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، قائم مقام کمیته امداد امام(ره)، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان، معاون توسعه و مدیریت منابع و مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از روند خدمات رسانی این گروه جهادی بازدید کردند.

در این کار جهادی، ۹۶ یونیت دندان پزشکی در محل سالن ۹ دی مستقر شده و بیمارانی که توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) شناسایی می شوند، معاینه می شوند و افراد بر اساس نیازشان کارهای درمانی دندانپزشکی سطح یک و دو اعم از کشیدن، ترمیم، جرم گیری و عصب کشی دندان برای آنها انجام می شود.

در کنار این اردوی دندان پزشکی، گروه های پزشکی و تخصصی هم شامل کودکان، زنان، جراحی و داخلی وارد عرصه شده اند و خدمات را ارائه می دهند.

ارائه داروهای تخصصی رایگان به بیماران ویزیت شده از طریق معرفی به داروخانه نیز از دیگر خدمات این قررگاه جهادی است.

استقرار غرفه کودک، غرفه مشاوره و غرفه کتاب از جمله فعالیت های فرهنگی این گروه جهادی است.

خدمات دندان پزشکی و پزشکی این گروه جهادی تا ۲۸ بهمن ماه در محل سالن ۹ دی دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان ادامه دارد.

استاندار کرمان همچنین با حضور بر یادمان شهدا واقع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

دانشگاه علوم پزشکی کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha