۶۶ هزار نیکوکار کرمانی حامی ایتام می باشند/ دعوت از مردم استان کرمان جهت کمک به ایتام

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان با بیان اینکه ایتام کرمانی و فرزندان محسنین از سوی ۶۶ هزار نفر از نیکوکاران کرمانی حمایت می‌ شوند، با توجه به در پیش بودن ماه رمضان از مردم استان دعوت کرد: با مشارکت بیشتر، یاری رسان محرومان و ایتام باشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ناصر عسکری نژاد گفت: ایتام کرمانی و فرزندان محسنین از سوی ۶۶ هزار نفر از نیکوکاران کرمانی حمایت می‌شوند و طی ۱۰ ماه گذشته، ۶۶ هزار نفر حامی نزدیک به ۱۱۰ میلیارد تومان واریز نقدی به حساب ایتام و محسنین استان کرمان داشتند.

وی تصریح کرد: میانگین ماهانه برای هر یتیم چیزی در حدود ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان می باشد که همین مبلغ تا اندازه‌ای خیال ایتام ما را راحت کرده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان؛ با بیان اینکه قسمت عمده کار بر دوش مردم گذاشته شده و آن ها هم نقش خود را به خوبی ایفا کردند، بیان کرد: در خیلی از عرصه‌ ها این مردم هستند که دست ما را می‌ گیرند و اگر خیران نبودند، قطعا نمی‌ توانستیم مشکلات مردم را حل کنیم.

عسکری نژاد اضافه کرد: به همت مردم خیر کشورمان است که می‌ توانیم از محرومان و نیازمندان دستگیری و مشکلی را از یتیمی حل کنیم.

وی با بیان اینکه در ماه‌ های پایانی سال و در آستانه ماه رمضان قرار داریم، اظهار امیدواری کرد: امیدوار هستیم که در این ایام با مشارکت بیشتر مردم، یاری رسان محرومان باشند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان خاطرنشان کرد: به همین منظور در آستانه اعیاد شعبانیه، ماه رمضان و سال جدید، جشن نیکوکاری، اطعام مهدوی و جشن رمضان را در پیش داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha