افتتاحیه ششمین جشنواره موسیقی فجر جنوب کرمان

ششمین جشنواره موسیقی فجر جنوب کرمان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان، مسئولین و مردم در میدان امام حسین(ع) جیرفت با اجرای سه گروه آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در آیین این افتتاحیه ‌گفت: ششمین جشنواره موسیقی فجر جنوب کرمان از ۲۸ بهمن تا ۳ اسفند همزمان با سراسر کشور هر روز ساعت ۱۸:۳۰ در شهر جیرفت برگزار می شود.
بهرام مسلمی مهنی تصریح کرد: هنرمندان جنوب کرمان همت کردند هنر خود را به مدت ۵ شب به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهند.
وی بیان کرد: در هنرها، موسیقی به عنوان یک هنر نمایشی، یک هنر زیبا یا یک هنر شنیداری طبقه‌بندی می شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: در بسیاری از فرهنگ‌ ها، موسیقی بخش مهمی از شیوه زندگی مردم است، زیرا در مراسم مذهبی، مراسم و جشن‌ های رسمی، فعالیت های اجتماعی و فعالیت های فرهنگی نقش اساسی را ایفا می‌ کند و همه وظیفه داریم از هنر و هنرمند حمایت کنیم.
وی؛ ضمن تشکر از شهرداری و اعضای شورای شهر جیرفت به جهت همکاری برای برگزاری جشنواره موسیقی فجر، اظهار داشت: با همگرایی و هم افزایی همه نهاد ها می شود برنامه های خوبی در منطقه برگزار نماییم.
این مقام مسئول با بیان اینکه این جشنواره در جهت ضرورت نشاط اجتماعی در جامعه برگزار شده است، خاطرنشان کرد: همچنین این مهم جهت شناسایی ظرفیت های موسیقی منطقه به مردم برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha