افتتاح چندین طرح بهزیستی در شهرستان نرماشیر

مدیر کل بهزیستی استان کرمان در حاشیه سفر به شهرستان نرماشیر؛ چندین طرح مسکونی، مرکز نگهداری کودکان تحت حمایت بهزیستی، کلینیک مددکاری و اشتغالزایی را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علیرضا وحیدزاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان به همراه رضا شجاع حیدری رئیس اداره حراست این اداره کل در سفر به شهرستان نرماشیر با حضور مسئولین شهرستان چندین طرح اشتغال و منزل مسکونی مددجویی را افتتاح کردند.

در ابتدای این سفر؛ کلنگ طرح ساخت مرکز نگهداری کودکان تحت حمایت بهزیستی را که زمین آن به مساحت ۲ هزار مربع توسط یک خیّر به اداره بهزیستی اهدا شده است؛ با حضور دکتر وحید زاده بر زمین خورد.

در ادامه، با حضور مدیر کل بهزیستی استان کرمان، حمید طبسی نژاد فرماندار شهرستان نرماشیر، خواجه نظامی رئیس اداره بهزیستی نرماشیر و همت نیا بخشدار بخش روداب و روسای ادارات بهزیستی شرق استان ضمن راه اندازی طرح اشتغالزایی و بهره‌ برداری از یک واحد مسکن مددجویی با استفاده از تسهیلات اعطایی و اعتبارات سازمان بهزیستی و یک کلینیک مددکاری نیز مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

وی؛ همچنین از محل پرورش کرم میلورم و نحوه پرورش آن بازدید کرد.

دکتر علیرضا وحید زاده در حاشیه بازدید و افتتاح طرح ها گفت: با توجه به اینکه یکی از اولویتهای بهزیستی توانمند سازی جامعه هدف می باشد، بهزیستی در سالهای اخیر گامهای بلندی ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش برداشته است، تا از این طریق توانمندسازی پایدار را برای جامعه هدف ایجاد کند.

وی افزود: طرح هایی که امروز مورد افتتاح و بازدید قرار گرفت، را می توان بعنوان گامی موثر و کم هزینه و پر بازده جهت اشتغالزایی جامعه هدف نام برد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان؛ هدف از راه اندازی طرح های مذکور را ضمن خدمت رسانی به جامعه هدف، فراهم آوردن زمینه آماده سازی شغلی برای توانمند سازی و استقلال اقتصادی جامعه هدف عنوان و بیان کرد: بهزیستی برای اشتغال جامعه هدف خود مشوق های خوبی را در نظر گرفته است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha