کد خبر: 195859
۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۵۹
وزیر بهداشت به کرمان آمد

رئیس اورژانس کرمان گفت: وزیر بهداشت به منظور عیادت از وزیر ورزش و مصدومان سانحه بالگرد از اجلاسی در مشهد به کرمان آمده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر سید محمد صابری، گفت: دکتر بهرام عین اللهی پس از ورود به کرمان، برای عیادت از مصدومان حادثه سقوط بالگرد و همچنین اطلاع از اقدامات درمانی انجام شده برای آنها به بیمارستان شهید باهنر کرمان رفت.

وی افزود: وزیر بهداشت روز گذشته نیز دستور داده بود، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان که در اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور در مشهد مقدس حضور داشت برای رسیدگی ویژه به مصدومان حادثه، راهی کرمان شود.

رئیس اورژانس کرمان، خاطرنشان کرد: دکتر احمدی نژاد رییس این دانشگاه نیز شب گذشته به کرمان آمد و از این بیماران عیادت و وضعیت آنها را بررسی کرد.

شایان ذکر است؛ سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز شب گذشته، بعد از سانحه برای بالگرد حامل وزیر ورزش، به نمایندگی از هیئت دولت برای بررسی وضعیت درمانی وزیر ورزش و سایر همراهان به کرمان آمد.

وی پس از ورود به کرمان بلافاصله به بیمارستان شهید باهنر کرمان رفت و ضمن بررسی آخرین وضعیت حمید سجادی، در جریان درمان وی قرار گرفت و از مسئولان بیمارستان خواست تمام امکانات را برای درمان سریع مصدومان این سانحه فراهم کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha