مردان خدا در طول تاریخ مخالفان زیادی دارند

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در خطبه های این هفته نماز جمعه، گفت: دشمنان با تبلیغات تلاش می کنند، تا جایگاه و شأن سپاه را که در خط مقدم دفاع از ارزش ها و ولایت است، کمرنگ کنند؛ مردان خدا در طول تاریخ مخالفان جدی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز جمعه پنجم بهمن ماه در خطبه‌ های این هفته نماز جمعه شهر کرمان با اشاره به میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرکز تربیت مردان بزرگ ایران اسلامی است که شهدای ارزشمندی تقدیم انقلاب کرد و یکی از آنان، سیدالشهدای جبهه مقاومت است.

وی افزود: مرزهای اعتقادی در دفاع از ارزش ها مهم است و خون پاک شما در جغرافیای اسلامی سندی بر راه نیک شماست.

نماینده ولی فقیه با اشاره به ماه شعبان، بیان کرد: در ماه شعبان هستیم، این ماه ضیافت الله است و پیامبر گرامی اسلام گفتند شعبان ماه من است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اعلام اینکه امروز ولادت حضرت امام حسین علیه السلام روز پاسدار است، بیان کرد: حسین علیه السلام پاسداری بود که برای محافظت از دین اسلام همه چیز را در طبق اخلاص گذاشت.

وی با اشاره به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری که باید پیشرفت کشور را در کنار ضعف ها دید، افزود: ضعف‌ هایی وجود دارد، اما پیشرفت های فراوانی هم در کشور داریم و اگر بخواهیم معدل پیشرفت کشور را بدانیم باید رتبه ایران را در جهان امروز نگاه کنیم.

خطیب جمعه کرمان اظهار داشت: مشکلات و ناملایمات از دنیا رخت بر نمی بندد و حتی ملت‌ ها و کشورهایی که در رفاه هستند نیز مشکلات دارند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تاکید کرد: ضعف ها نباید ناامیدکننده باشد؛ باید همت را صرف رفع ضعف ها کنیم و در این بخش نباید بزرگنمایی کرد؛ بلکه واقع نمایی را مورد توجه قرار دهیم و نگاه عادلانه داشته باشیم.

وی ادامه داد: در تحلیل انقلابی باید نسبت به هر فرد و گروهی در همه اظهارنظرها نگاه عادلانه داشته باشیم و این تحلیل واژه راهبردی است؛ که خود نیاز به تحلیل دارد و قوت و قدرت ملی باید با همه پیش‌فرض ها و الزامات مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه کرمان؛ تصریح کرد: مقام معظم رهبری قدرت ملی را به‌ خوبی تبیین کرده اند، ایشان زمانی خودی را مطرح کردند که دو گروه موضع‌ گیری بدی داشتند؛ گروهی بداندیشان بودند و دیگری برداشت جناحی از آن کردند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: خودی یعنی کسانی که اعتقاد به اسلام و ایمان دارند و به قرآن، احکام و حرکت عظیم انقلاب پایبندند و به دستورات امامین انقلاب معتقدند؛ اینها خودی و در عرصه های مختلف نیز برای مردم، کشور و انقلاب جان‌ فدا هستند و در صحنه های سخت حضور دارند.

وی یادآور شد: فرمایشات مقام معظم رهبری و دستورات ایشان بهترین راه برای پیشرفت کشور و رسیدن به قله و حفظ انقلاب و دادن پرچم به دست صاحب اصلی آن است.

خطیب جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حادثه بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش در شهرستان بافت کرمان که موجب جان باختن یک نفر شد، گفت: وزیر ورزش و همراهان در بیمارستان کرمان تحت درمان هستند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: دشمنان با تبلیغات تلاش می کنند تا جایگاه و شأن سپاه را که در خط مقدم دفاع از ارزش ها و ولایت است، کمرنگ کنند؛ مردان خدا در طول تاریخ مخالفان جدی داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha