برای تنظیم بازار شب عید به کمک سپاه نیاز داریم

استاندار کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان که به مناسبت روز پاسدار برگزار شد، گفت: اگر کمک های سپاه به مجموعه اجرایی استان نبود، کارها به سامان نمی رسید، لذا در حوزه تنظیم بازار شب عید هم نیاز به کمک سپاه داریم تا کار مردم با دردسر کمتری مواجه باشد و با چالش شب عید مواجه نشوند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ استاندار کرمان، معاونان و تعدادی از مدیران ستادی استانداری در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله، روز پاسدار را به وی تبریک گفت.

محمدمهدی فداکار ظهر شنبه 6 اسفند ماه در این دیدار، پاسداری از انقلاب اسلامی را یک افتخار بزرگ‌ دانست و با اشاره به فعالیت سپاه در حوزه نظامی، امنیتی، سازندگی و محرومیت زدایی، گفت: سپاه پاسداران، مجمعی از همه آن چیزی است که انقلاب اسلامی نیاز دارد.

وی افزود: سپاه، پای ثابت دفاع از انقلاب است و به لطف الهی و اخلاص و خون پاک شهدا، عملکردی متحیرانه‌ و موفق‌ دارد.

استاندار کرمان، یاد و خاطره شهدای پاسدار و در راس آنها سپهبد شهید قاسم سلیمانی را گرامی و اظهار داشت: کماکان زحمات بزرگی بر دوش سپاه پاسداران خواهد بود.

فداکار تصریح کرد: سپاه همواره در کنار مجموعه اجرایی استان بوده و ضریب تاثیر اقدامات خدمت‌ رسانی به مردم در بحران بالاتر برده است.

وی اظهار کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی را مدال بزرگ معنوی خواند و انتخاب روز ولادت امام حسین علیه السلام به عنوان روز پاسدار را انتخاب بامسمایی دانست.

استاندار کرمان عنوان کرد: سپاه صرفاً نظامی یا امنیتی و یا سازندگی نیست، گرچه همه اینها و مجمعی از هر آن چیزی است که انقلاب نیاز دارد.

فداکار بیان کرد: بخش عمده ای از بار امنیتی روی دوش سپاه است و در سازندگی نیز هر کجا حتی جاهایی که دولت ها کوتاهی می کنند، سپاه بار آن را بر دوش می کشد و در حوزه حوادث غیرمترقبه، خدمات و حتی در دور زدن تحریم ها و... یک پای ثابت کار دفاع از انقلاب، سپاه است.

وی ادامه داد: سپاه به لطف الهی و اخلاص پاسداران و خون شهدا در همه حوزه ها درخشیده و در حوزه دیپلماسی هم ورود و خوب عمل کردند.

استاندار کرمان بیان کرد: زحمت بزرگی کماکان بر دوش سپاه خواهد بود، زیرا مشکل ما با استکبار و مدعیان و کسانی که خود را آقای دنیا می دانند تمام شدنی نیست، گرچه برخی جاها دشمن مجبور به عقب نشینی شده و از کشورهای اطراف ما دست برداشته، اما به عرصه های دیگری ورود کرده است.

فداکار خاطر نشان کرد: اگر کمک های سپاه به مجموعه اجرایی استان نبود، کارها به سامان نمی رسید، لذا در حوزه تنظیم بازار شب عید هم نیاز به کمک سپاه داریم تا کار مردم با دردسر کمتری مواجه باشد و با چالش شب عید مواجه نشوند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در دیدار استاندار کرمان با جمعی از فرماندهان سپاه ثارالله به‌ مناسبت روز پاسدار و جانباز اظهار کرد: سپاه در تمام بحران‌ های طبیعی و یا فتنه‌انگیز حضور داشته است.

سردار محمدعلی نظری بیان کرد: بسیجیان و پاسداران به همراه سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی همیشه در وسط میدان بوده‌ اند و در فتنه اخیر هم حضور داشتند، که باید تشکر ویژه از همه عزیزان داشته باشیم.

وی افزود: امروز مردم پای‌کار، علاقه‌مند به نظام و هوشیار ایران اسلامی یکی از دستاوردهای نظام هستند و بزرگترین کار ما در بحث خدمت به نظام و دستاردهای انقلاب نیز دفاع از این مردم در بحث امنیتی، محرومیت زدایی و خدمت‌ رسانی‌ست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، عنوان کرد: مقام معظم رهبری می‌ فرمایند «در همه عرصه‌ ها که دشمن وارد می‌ شود، با سد عظیم سپاه رو به‌ رو می‌ شود و به‌ همین دلیل به‌ دنبال توطئه علیه این نهاد است.

سردار نظری تاکید کرد: همه این عزت و عظمت از خداست و به دلیل صبر و ایثار همه پاسداران عزیز است، که باید این مسیر را به‌ نحوی ادامه دهید، که با جذب جوانان متعهد و تراز انقلاب اسلامی و آموزش و پرورش و تربیت آنها به گام دوم انقلاب دست یابیم، و این سخن رهبری یک افتخار برای ما پاسداران است.

وی، یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را مردم علاقمند و هوشیار ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: بزرگترین کار ما در خدمت به نظام، دفاع از این مردم است که در بخش‌ های امنیتی و خدمتی انجام می‌ شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با سد عظیم سپاه پاسداران روبه رو است.

سردار نظری ابراز داشت: بسیجیان و پاسداران به همراه سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی همیشه در وسط میدان بوده‌اند و در فتنه اخیر هم حضور داشتند که باید تشکر ویژه از همه عزیزان داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha