شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد فراخوان داد

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد مقدس را با عنوان جشن رمضان از 4 تا 11 فروردین همزمان با 2تا9 ماه مبارک رمضان در محل نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی برگزار می‌کند. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی،رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان این خبر افزود: این نمایشگاه با مشارکت نهادهای فرهنگی و دینی استان در حال برنامه‌ریزی است و در طرح فعلی، برپایی 23 بخش در نمایشگاه تمهید شده است.

حمید صمدی با اشاره به افزوده شدن بخش ویژه‌ی نمایشگاه شانزدهم خاطرنشان کرد: بخش ویژه آثار هنری زیارت در نمایشگاه پیش‌بینی شده است که فراخوان آن منتشر خواهد شد.

وی برخی از اهداف جشنواره را چنین عنوان کرد: معرفی، اطلاع رسانی و عرضه محصولات ، استعدادها و ظرفیت های قرآن و عترت در ایران و کشورهای اسلامی با توجه به تاثیر گذاری نقش قرآنی مشهد در عرصه بین الملل و حوزه کشور های اسلامی، تقویت زمینه های تعامل چندجانبه بین فعالان و عرضه کنندگان محصولات و تولیدات حوزه قرآن و عترت در سطح بین المللی ، ایجاد فضای رقابت بین فعالیت ها، آثار و فعالان قرآنی در خط مشی این نمایشگاه دیده شده‌اند.

صمدی تصریح کرد: علاقه‌مندان و متقاضیان شرکت در نمایشگاه می‌توانند با تکمیل فرم ثبت‌نام تا بیستم اسفند؛ آن را از بستر پیام‌رسان ایتا به نشانی etehadeqraniostan@ به دبیرخانه ارسال نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha