ساماندهی غرفه بوستان‌های شهر تهران

با تصویب شورای شهر تهران، غرفه و مکان‌های تجاری داخل بوستان‌های شهر تهران ساماندهی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت ، رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: از یکسال پیش باوجود مخالفت برخی افراد پیگیر ساماندهی غرفه بوستان‌های شهر تهران تحت عنوان احصا و تمرکز وجوه مال الاجاره حاصل از غرفه واقع در اماکن و بوستان‌های سطح شهر تهران بودیم.

مهدی پیرهادی افزود: در نهایت امروز در صحن شورای شهر موفق شدیم، با تبصره‌ای غرفه و مکان‌های تجاری داخل بوستان‌ها را ساماندهی کنیم.

عضور شورا با بیان اینکه ساماندهی غرفه بوستان‌ها به شفاف سازی و ایجاد درآمد پایدار در شهر تهران کمک خواهد کرد، گفت: این غرفه پیش از این متولی مشخصی نداشته و در نقاط مختلف شهر وجود داشته که مقرر شد زیر نظر یکی از شرکت‌ها یا سازمان‌های شهرداری تهران، ساماندهی شوند و بر این اساس صدها میلیارد تومان از درآمد شهر که مغفول مانده بود، اکنون به طور شفاف‌تر و دقیق‌تر به خزانه شهرداری واریز خواهد شد.

مهدی پیرهادی گفت: در این خصوص سامانه‌ای برای اطلاعات دقیق این غرفه و کیوسک و نحوه واگذاری و جزییات آن ایجاد و جزییات در این سامانه بارگزاری می‌شود.

عضو شورا ، متراژ حدودی این غرفه را هشتصد هزار متر مربع اعلام و تاکید کرد: این موضوع به شفافیت هرچه بیشتر مسایل مالی و نحوه واگذاری غرفه منجر و اقدام موثری در حفظ منافع عمومی و افزایش درآمدهای پایدار شهر و حذف برخی مفاسد احتمالی منجر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha