تروریست خواندن سپاه پاسداران نشانه رذالت دشمنان است

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: با اشاره به اینکه تروریستی خواندن سپاه نشان دهنده اوج رذالت دشمنان و اوج اقتدار نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان که به مناسبت سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار برگزار شد، گفت: ایستادن نیروهای مسلح کشور در اوج اقتدار، عزت و قدرت، باعث می شود دشمنان از این اقتدار و صلابت نیروهای مسلح عصبانی شوند.

وی با اشاره به اینکه تروریستی خواندن سپاه نشان دهنده اوج رذالت دشمنان و اوج اقتدار نیروهای مسلح است، افزود: زمانی که این اقدام انجام شد، همه نیروهای ارزشی و آزاداندیش این اقدام کشورهای استکباری را محکوم کردند و سابقه ندارد یک ارتش با نیروی مسلح قانونی کشوری را تحریم کنند و البته این امر نشان دهنده موفقیت نیروهای مسلح و رذالت دشمنان است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: نیروهای مسلح کشور به ویژه سپاه پاسداران در یک دست خود معنویت و در دست دیگر سلاحی دارند، که برای دشمن بازدارنده است و بر مبنای اقتدار همراه با معنویت، روز به روز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مقتدرتر معرفی می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی، از خدمات و تلاش های سبزپوشان سپاه در راستای تامین امنیت مردم و حفظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیر و بیان کرد: تعامل، همراهی و همکاری سپاه ثارالله استان کرمان با مجموعه قضایی استان و شهرستان ها جای تقدیر دارد و بحمدالله هیچ مشکل و معضلی در این زمینه وجود ندارد.

وی، از نقش کلیدی و مهم فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در تحقق نقش بی بدیل سپاه در استان کرمان تقدیر و تاکید کرد: سپاه پاسداران، اوج اقتدار و عزت نظام را به منصه ظهور رسانده و امروز نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران، نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان؛ با بیان این مطلب که امروز نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مصداق آیه شریفه " وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ وَآخَرِینَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ یَعْلَمُهُمْ وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَیْءٍ فِی سَبِیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَأَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَ" به نحوی اقدام کرده اند که هیچ دشمنی به خود اجازه نمی دهد که فکر کوچکترین تعرضی به کشور ما داشته باشد، گفت: که این مهم توسط سپاه و نیروهای مسلح کشور محقق شده و باید برای این اقتدار که در سایه رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شده، شکرگذار باشیم.

حجت الاسلام حمیدی ابراز کرد: نیروهای مسلح کشور در حوزه معنویت نیز سرآمد هستند و با اقتدا به سالار و سرور شهیدان و تاسی از فرهنگ عاشورا و اباعبدالله(ع) نیروهای مسلح در اوج اقتدار و عزت قرار دارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: با نگاه به عملکرد امام حسین(ع) از روز تولد ایشان تا روز شهادت شان، می بینیم وظیفه ما پاسداران بسیار سنگین است.

سردار محمدعلی نظری با اشاره به این مطلب که سپاه در سالهای خدمت خود با تاسی به امام حسین(ع) دنبال عظمت، اقتدار و زیربار ظلم نرفتن بوده است، ادامه داد: در قاموس سپاه، مثلث مردم، ولایت و نظام به عنوان یک خط قرمز در نظر گرفته شده و سپاه همواره به دنبال صیانت از این اضلاع این مثلث بوده است.

وی تاکید کرد: حفظ نظام و دستاوردهای آن از مهمترین اهداف سپاه بوده است و مهمترین دستاورد نظام نیز مردم هستند زیرا در تمامی صحنه ها حضور داشته اند و همیشه پای نظام مانده اند و باید قدردان آنها بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: دنیا به این نتیجه رسیده است که در زمینه دفاعی نمی تواند آسیبی به این کشور برساند و گزینه های روی میز و زیرمیز آنها برای مقابله با این نظام پاسخگو نخواهد بود و از این رو تلاش می کنند با جنگ رسانه ای و سایبری به اهداف خود دست یابند.

سردار نظری یادآور شد: تا زمانی که نظام مقدس جمهوری که هیمنه ابرقدرت ها را شکسته، رژیم صهیونیستی را به همه دنیا شناسانده و افول دولت های بزرگ را موجب شده؛ باپرجاست، جنگ بین حق و باطل نیز وجود دارد.

دادگستری کل استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha