تاکید بر شناسایی ساختمان های ناایمن در سیرجان
تصویر آرشیوی است.

فرماندار سیرجان با تاکید بر شناسایی ساختمان های ناایمن در سیرجان، گفت: نباید هیچ ساختمانی بدون رعایت اصول، ضوابط و استانداردهای مهندسی ساخته شود و باید از ادامه فعالیت و ساخت و ساز ساختمان های با سازه های نا ایمن جلوگیری گردد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی یعقوبی پور در مراسم تودیع و معارفه رئیس و هیات اجرایی نمایندگی نظام مهندسی ساختمان سیرجان، با تاکید بر نظارت مستمر ساخت و سازها در محدوده شهر سیرجان، گفت: رصد مناطقی که احتمال ساخت و ساز غیرمجاز در آن وجود دارد و همچنین نظارت مستمر برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و آخرین وضعیت و راهکارهای پیشگیری و مقابله با این معضل به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه با پایش مستمر استانداردها و مقررات ساخت و ساز در تمامی مراحل طراحی، اجرا و پایان کار ساختمان ها می توانیم شاهد افزایش کیفیت ساختمان ها در شهرستان باشیم، تصریح کرد: با کمک شهرداری ها و سازمان نظام مهندسی در افزایش نظارت دقیق بر ساخت و سازهای شهرها، افزایش گشت زنی ها، دقت و سرعت عمل در ارائه گزارش تخلفات، پیگیری و به نتیجه رساندن گزارش‌ ها و مستند سازی فعالیت‌ های صورت گرفته از جمله اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار سیرجان با تاکید بر شناسایی ساختمان های ناایمن در سیرجان، خاطرنشان کرد: نباید هیچ ساختمانی بدون رعایت اصول، ضوابط و استاندارهای مهندسی ساخته شود و باید از ادامه فعالیت و ساخت و ساز ساختمان های با سازه های نا ایمن جلوگیری گردد.

یعقوبی تاکید کرد: به همین منظور شهرداری با همراهی سازمان مدیریت ساختمان های دولتی و خصوصی نا ایمن را شناسایی و معرفی کنند، تا اقدامات قانونی در خصوص آن انجام گیرد.

شایان ذکر است؛ در پایان این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مهندس فرساد رییس سابق نمایندگی، ابلاغ رییس جدید دفتر نمایندگی شهرستان سیرجان به جناب آقای مهندس محمدی زاده اعطا گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha