جایگاه‌ های سوخت فاریاب به سیستم نظارت هوشمند مجهز شدند   

فرماندار شهرستان فاریاب گفت: به علت وجود صف های شلوغ و نبود سوخت، جایگاه های عرضه سوخت این شهرستان به سیستم نظارت هوشمند مجهز ‌شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید حسام الدین حسینی، گفت: چندی پیش صف های شلوغ و نبود موجب نارضایتی مردم این شهرستان شده و این کمبود سوخت در شهرستان در حالی بود، که مدیر شرکت نفت استان کرمان، اعلام کرده بود؛ مقدار سوخت ورودی به پنج شهرستان جنوبی استان نیز افزایش قابل توجهی داشته است .

وی افزود: این موضوعات موجب شد، به بررسی دقیق عملکرد جایگاه های شهرستان و نحوه توزیع، جهت کنترل و نظارت بیشتر، جایگاه های عرضه سوخت این شهرستان به دوربین های هوشمند پلاک خوان مجهز و گزارش گیری بصورت آنلاین انجام شود.

فرماندار فاریاب در خصوص عملکرد این سیستم، توضیح داد: سیستم به صورتی است که پلاک خودرو به محض مراجعه به جایگاه ثبت شده و بلافاصله استعلام گرفته می شود، که صاحب پلاک تاکنون از دو جایگاه موجود شهرستان فاریاب طی روز جاری سوخت گیری کرده است یا نه.

حسینی یادآوررشد: اگر صاحب پلاک سوخت گیری نکرده باشد، رسید مجاز به سوختگیری به راننده داده می شود، اگر غیر از این باشد، دستگاه به راننده رسید غیر مجاز می دهد و بلافاصله پلاک خودرو توسط سامانه پیامکی به ستاد سوخت شهرستان ارسال شده و در لیست پیگیری قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha