کد خبر: 196425
۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۱۸
افتتاح دو طرح راهداری در جنوب کرمان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از افتتاح دو طرح راهداری با اعتبار بیش از ۳۷ میلیارد همرمان با ۱۰ استان کشور در جیرفت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی محمودی با اشاره به رفع نقاط حادثه خیز جاده های جنوب کرمان، گفت: ۸۹ نقطه حادثه خیز در این جاده ها شناسایی شده است، که ۷۴ نقطه اصلاح اساسی و ۱۵ نقطه دیگر نیزبا همکاری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای شهرستان‌ ها و اداره ایمنی و حریم اداره کل ایمن سازی برای سفرهای نوروزی آماده شده است.

وی افزود: به همین منظور همزمان با ۱۰ استان کشور دو طرح راهداری با اعتبار بیش از ۳۷ میلیارد تومان در شهرستان جیرفت به بهره برداری رسید.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان تصریح کرد: این دو طرح شامل افتتاح پل ۹ دهانه باغبابوئیه و ۲۳ کیلومتر تعریض و بهسازی محور جیرفت_بلوک_فاریاب می باشد.


مجتبی محمودی بیان کرد: طول کل محور جیرفت بلوک فاریاب ۵۵ کیلومتر است، که با بهره برداری از این ۲۳ کیلومتر که زیر بار ترافیکی قرار گرفت ٣٢ کیلومتر دیگر باقی می‌ماند.

وی خاطرنشان کرد: مابقی آن در دو قطعه برای تعریض به مناقصه گذاشته شده است، که در مجموع بیش از ۵۰ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان برای تکمیل این ۵۵ کیلومتر هزینه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha