اولین جایگاه عرضه گاز CNG در جیرفت افتتاح شد
 

همزمان با سالروز ولادت امام زمان(عج) اولین جایگاه عرضه گاز CNG در جیرفت با حضور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس، فرماندار جیرفت و سایر مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ همزمان با سالروز ولادت امام زمان(عج) اولین جایگاه عرضه گاز CNG در جیرفت با حضور مسئولان و مدیران این شهرستان جیرفت افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان جیرفت در این مراسم؛ نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت و آرزوی سلامتی برای تمامی این عزیزان و خانواده های آنها نمود.

احمد بلند نظر در ادامه از زحمات خانم میرکهنوج مدیر جایگاه CNG تقدیر کرد، که یک بانو با حمایت و همراهی همسرش توانسته این مهم را بعد از مرارت های زیاد به نتیجه و بهربرداری برای رفاه همشهریان انجام دهد.

وی از مدیر شرکت فرآورده های نفتی استان کرمان درخواست کرد: کشاورزان منطقه جنوب کرمان تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۲ در فصل حمل محصولات کشاورزی تره بار هستند و تقاضامندیم نسبت به سوخت کامیون ها که همان نفت گاز است؛ نگاه ویژه ای به شهرستان و جنوب کرمان داشته باشند.

فرماندار جیرفت در خصوص این جایگاه عرضه گاز؛ تصریح کرد: این جایگاه با تعداد ۳ سکو و ۶ نازل احداث شده است و ظرفیت عرضه ۱۵۰۰ متر مکعب بر ساعت را دارد.

بلندنظر اضافه کرد: این جایگاه با مساحتی بالغ بر ۲ هزار متر مربع و با هزینه ای افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال ، احداث شده است و ظرفیت سوختگیری هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو در شبانه روز را دارد.

فرماندار جیرفت با مقایسه میزان مصرف بنزین در مدت مشابه سال قبل در این شهرستان اظهار داشت: در این مدت مصرف روزانه بنزین به ۹۷۰ هزار لیتر هم رسیده، در حالی این رقم در مدت مشابه پارسال ۴۵۰ هزار لیتر بوده است.

بلند نظر از اختصاص سه جایگاه برای سوخت گیری کامیون ها در فصل برداشت محصولات کشاورزی خبر داد و از مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان کرمان خواست برای اختصاص سهمیه متعارف برای این منظور چاره اندیشی کند.

وی تاکید کرد: حمل محصولات کشاورزی از نوع تره بار مشکلات خاص خود را دارد و آنها قابل نگهداری و معطلی نیستند؛ لذا بر اساس مصوبه ستاد سوخت باید ظرفیت و سهیمه ۳ جایگاه مخصوص سوختگیری کامیون های حمل بار افزایش پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha