تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی و اصلاحی تربیتی در زندان ها

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان، تمرکز بر اجرای برنامه های فرهنگی را راهبرد ارتقای ضریب اصلاحی و تربیتی مددجویان و نیل به اهداف تعیین شده سازمان زندان ها دانست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی قدیمی در حاشیه بازدید از زندان سیرجان به مناسبت نیمه شعبان، سالروز ولادت امام زمان (عج)، گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از مواردی است که در مناسبت‌ های مختلف با جدیت دنبال می شود، تا مددجویان پس از گذراندن دوران محکومیت خود و آزاد شدن، بر مبنای تغییرات روحی و رفتاری ایجاد شده در آنها بتوانند به زندگی سعادتمندان فردی و اجتماعی بازگشته و در نهایت جامعه ای به دور از نابهنجاری‌ داشته باشیم.

وی تاکید کرد: وظیفه سازمان زندان‌ ها، صرفا در نگهداری مجرمان و محکومان خلاصه نمی شود و انجام امور اصلاحی و تربیتی در چرخه امنیت جامعه نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری را دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان، یادآور شد: با توجه به سالروز ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج) مراسم جشنی در زندان سیرجان برگزار شده است.

قدیمی بیان کرد: در این مراسم ضمن اجرای برنامه های مولودی خوانی و مدح و منقبت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) توسط خطیب برجسته حضرت حجه الاسلام محمد انواری، به بیان مباحث ارزنده‌ ای پیرامون مهدویت، بصیرت و انتظار پرداخته شد./ رهنما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha