شرکت در پویش اهدای خون توسط اعضای جوانان جمعیت هلال احمر سیرجان

اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان، با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان سیرجان، ۹ هزار سی سی از خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ، رضا مرادپور گفت: با توجه به ایام پایانی سال و نیاز مبرم به همه گروه های خونی و فراخوان سازمان انتقال خون، امروز ۲۰ نفر از اعضای جوانان و پرسنل جمعیت هلال شهرستان سیرجان، با حضور در پایگاه انتقال خون این شهرستان، مقادیر ۹ هزار سی سی از خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

وی افزود: با توجه به هدف اصلی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر که شرکت در برنامه های بشردوستانه می باشد؛ جوانان جمعیت هلال احمر سیرجان نیز همیشه و در تمامی مراحل، پا به پای سایر ارگان ها و مردم در پویش های بشردوستانه شرکت خواهند کرد.

شرکت در پویش اهدای خون توسط اعضای جوانان جمعیت هلال احمر سیرجان

شایان ذکر است؛ «پویش ملی چتر سرخ زندگی» سازمان انتقال خون کشور از اول دی ماه تا پایان اسفند ماه در سراسر کشور و پایگاه های انتقال خون سراسر استان کرمان و شهرستان سیرجان در حال اجرا است و با توجه به نیاز مبرم بیماران به فرآورده های خونی، فرار رسیدن ایام پایانی سال و شروع سفرهای نوروزی، از مردم دیار کریمان جهت شرکت در این پویش که تا روزهای پایانی سال در حال اجرا می باشد، دعوت به عمل می آید.

شرکت در پویش اهدای خون توسط اعضای جوانان جمعیت هلال احمر سیرجان

انتهای پیام/ رهنما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha