پیگیر بیمه و حق الزحمه امدادگران در مجلس هستیم

نماینده مردم شهرستان‌ های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان گفت: به عنوان خادمان ملت در خانه ملت پیگیر بیمه و حق الزحمه امدادگران هستیم؛ تا شاید بتوانیم گوشه ای از فعالیت این عزیزان را جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ شهباز حسن‌ پور در دیدار نوروزی خود با اعضای جمعیت هلال احمر سیرجان و پست راهنمایی مسافران نوروزی شهید رضا عبدالله پور در گذر گلیم این شهرستان، گفت: بر خود لازم می‌ دانم به عنوان خادم ملت از خدمات ارزنده جمعیت هلال احمر، مدیران و مسئولین کشوری، استانی و شهرستان و همچنین مجموعه موفق جمعیت هلال احمر استان کرمان و شهرستان سیرجان، تشکر و قدردانی ویژه داشته باشم.

وی در ادامه افزود: این امید را دارم که مسئولین در خانه ملت به فکر مشکلات امدادگران از جمله مشکل بیمه آنان باشند و همچنین حق الزحمه ای به آنان تعلق گیرد و بتوان حداقل حق الزحمه در اختیار این عزیزان قرار داد؛ تا گوشه‌ای از خدمات داوطلبانه این عزیزان را بتوانیم جبران کنیم.

پیگیر بیمه و حق الزحمه امدادگران در مجلس هستیم

نماینده مردم شهرستان‌ های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نوبه خودم بنده و همکارانم به عنوان خادمان این مردم در مجلس این آمادگی را داریم، که از هرگونه طرح و پیشنهادی که به مجلس در زمینه حمایت از حقوق امدادگران و هلال احمر ارائه می‌ شود، حمایت کنیم.

حسن پور ادامه داد: طی بازدید که از مجموعه خدمات جمعیت هلال احمر در شهرستان های سیرجان و بردسیر داشتم؛ خدمات جمعیت هلال احمر در کنار سایر نهادهای خدمت رسان شهرستان در ایام نوروز بی‌ نظیر بود؛ و امروز نیز کلاس های آموزشی امداد برای مردم نیز در حال برگزاری بود و بنده نیز در یکی از این کلاس‌ ها شرکت کردم؛ که استقبال مردم بسیار عالی بود و اطلاعات خوبی در زمینه امداد و نجات به مردم ارائه می‌ شد.

پیگیر بیمه و حق الزحمه امدادگران در مجلس هستیم

وی افزود از جمله کارهای ارزشمندی که در طول سال و ایام نوروز در شهرستان سیرجان انجام شده است؛ همکاری بسیار خوب جمعیت هلال احمر و شرکت گهر زمین سیرجان است؛ که نمونه آن ایجاد فرصت اشتغالزایی و و معرفی پتانسیل های شهر جهانی گلیم مخصوصاً در حوزه گردشگری و معرفی صنایع دستی در نمایشگاه صنایع دستی و سوغات شهرستان سیرجان است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی همچنین به پویش ملی بهرفت جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان پیوست.

پیگیر بیمه و حق الزحمه امدادگران در مجلس هستیم

نماینده ولی فقیه در شهرستان سیرجان: خدمات جمعیت هلال احمر قابل ستایش و تقدیر است

امام جمعه شهرستان سیرجان در دیدار نوروزی با اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان گفت: خدمات داوطلبانه ای که اعضای جمعیت هلال احمر در روزهای عید به مردم ارائه می دهند؛ بسیار عالی و قابل ستایش است و جا دارد که از آنها تقدیر و تشکر داشته باشم.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ عباس مسلمی زاده در دیدار با اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان گفت: اعضای جمعیت هلال احمر همیشه به صورت داوطلبانه و به صورت خالصانه کار می‌ کنند و جا دارد یک تقدیر و تشکر ویژه از این جوانان داشته باشیم.

وی، تصریح کرد: جوانان هلال احمر افرادی هستند؛ که روزهای عید خود را وقف مردم نمودند و خدماتی به مردم ارائه می دهند که بسیار قابل ستایش است و اجرشان با خداست.

پیگیر بیمه و حق الزحمه امدادگران در مجلس هستیم

امام جمعه شهرستان سیرجان، خاطرنشان کرد: این مایه افتخار است که در جمع این عزیزان هستیم و جا دارد دستگاه های دیگر نیز از این نهاد حمایت کنند.

شایان ذکر است؛ امام جمعه شهرستان سیرجان نیز در پایان به پویش ملی بهرفت جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان پیوست.

انتهای پیام/رهنما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha