۸ زندانی جرائم غیرعمد در سیرجان به آغوش خانواده بازگشتند  

در آستانه بهار و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، طی اقدامی خداپسندانه با پیگیری های امام جمعه و کمک‌ های مردمی خیرین سیرجانی، ۸ زندانی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دفتر امام جمعه شهرستان سیرجان اعلام کرد: این اقدام خداپسندانه در آستانه فرا رسیدن سال جدید و ایام پر سعادت ماه مبارک رمضان و در راستای حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد در سیرجان صورت پذیرفت.

طی این اقدام، حجت الاسلام و المسلمین مسلمی زاده امام جمعه سیرجان و تنی چند از خیرین سیرجانی توانستند با کمک های مردمی گامی در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برداشته و با پیگیری های مکرر و رایزنی‌های های های مداوم و همراهی کمک‌ های تماما مردمی جمعیت خیران سیرجانی؛ ۸ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد را به آغوش خانواده بازگردانند.

این زندانیان معمولا به علت بدهی های اقتصادی در زندان بودند و اکنون با این اقدام خداپسندانه در آستانه سال جدید به آغوش خانواده بازگشتند.

این اقدام در راستای جلب رضایت خداوند و شادسازی فضای خانواده های این زندانیان در آستانه آغاز سال جدید صورت پذیرفت و امید است این عمل نیک در جامعه نهادینه شده و زندانیان جرائم غیرعمد با کمک های مردمی و تلاش مسئولین از بند آزاد شده و به آغوش جامعه و خانواده بازگردند./ الهه رهنما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha