افتتاح ستاد اسکان نوروزی شهرستان سیرجان/ آمادگی ۲۵ مدرسه و ۴۰۰ کلاس درس جهت اسکان مسافران نوروزی

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان با اشاره به آمادگی ۲۵ مدرسه و ۴۰۰ کلاس درس جهت اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان، گفت: با حضور رئیس آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان و فرهنگیان شهرستان، ستاد اسکان نوروزی شهرستان سیرجان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر علی یعقوبی پور؛ در آئین افتتاحیه ستاد اسکان نوروزی این شهرستان، گفت: در مجموع ۲۵ مدرسه در قالب ۴۰۰ کلاس درس برای اسکان نوروزی مسافران در نظر گرفته شده است؛ که در شرایط خاص جوی حتی تا روزانه ۱۵ هزار نفر امکان اسکان مسافران وجود دارد.

او با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از عوامل اجرایی در اسکان مدارس مشارکت دارند و پذیرش در اسکان‌ های نوروزی از روز گذشته آغاز شده است، افزود: رضایتمندی فرهنگیان و مسافران نوروزی و تکریم مراجعه کنندگان به نحو احسن، دغدغه ستاد خدمات سفر شهرستان است.

فرماندار سیرجان؛ با بیان اینکه ررزو اتاق‌ ها به صورت اینترنتی در سامانه eskan.medu.ir انجام می‌ شود، تصریح کرد: ستاد اسکان شهرستان سیرجان جهت رفاه حال فرهنگیان مسافر، آدرس همه مدارس به همراه شماره تماس خدمت گذار مدرسه در سامانه مذکور ثبت شده است.

یعقوبی پور، بیان کرد: مسافران می‌ توانند وارد سامانه مذکور شوند و به صورت آنلاین، اتاق مورد نظر خود را رزرو کنند و یا به صورت حضوری در زمان ورود به شهرستان به نشانی مدارس و یا ستاد اسکان مراجعه کنند.

شایان ذکر است؛ فرماندار ویژه سیرجان با حضور در ستاد اسکان آموزش و پرورش این شهرستان، ضمن بازدید از این مجموعه از نزدیک در جریان روند پذیرش، اسکان و نحوه ارائه خدمات به مسافرین نوروزی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha