افزایش ۳ درصدی تردد در محور های مواصلاتی زنجان

رئیس پلیس راه استان زنجان از افزایش سه درصدی تردد در راه‌های استان و تردد در محورهای مواصلاتی رنجان از ابتدای طرح نوروزی ۲۴ اسفند ماه تا به امروز خبر داد. 

سرهنگ مهدی مینا خانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان؛ با بیان اینکه ترافیک آزادراه های زنجان_تبریز و زنجان_قزوین بیشتر از سایر محور ها است،اظهار کرد: حجم ترافیک در روزهای گذشته نیز به همین نحو بوده است و طی چند روز گذشته از طرح نوروزی در مجموع ۳درصد افزایش تردد را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه طی مدت آغاز طرح نوروزی چهار مورد تصادف منجر به فوت درجاده ها رخ داده است افزود: در ساعت ۶ بامداد ۲۹ اسفند ماه در کیلومتر ۹۰ آزادراه زنجان_تبریز برخورد یک دستگاه تریلی و پژو رخ داد که در اثر برخورد یکی از سرنشینان سواری پژو در دم فوت و دو نفر مصدوم شدند.

رئیس پلیس با اشاره به توصیه های ایمنی به شهروندان و مسافران نوروزی گفت: رانندگان در حین رانندگی مقرارت راهنمایی و رانندگی را در حین سبقت رعایت کنند و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز و عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی و بستن کمربند ایمنی را مدنظر قرار دهند تا شاهد اتفاقات ناگوار در ایام نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان باتوجه به بعد سفرها با خستگی و خواب آلودگی مواجه میشوند که خواهشمندیم زمان پیش بینی سفر را در زمانی که قصد سفر های طولانی را دارند در نظر بگیرند.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha