بیش از ۵۰۰ گروه جهادی در استان کرمان مشغول خدمت رسانی هستند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: بیش از ۵ هزار نفر در قالب ۵۰۹ گروه جهادی از داخل و خارج استان در عرصه های مختلف در جای جای استان مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری در حاشیه بازدید از موکب‌ های خدمت رسانی در پلیس راه کرمان، بم و ماهان، اظهار کرد: پلیس راه کرمان با همت گروه های جهادی خدمت رسان مسافرانی هستند که به کرمان عظیمت کردند

وی افزود: گروه های جهادی با تاسی از بحث محرومیت زدایی و کمک به هموطنان در سراسر استان کرمان جهت خدمت رسانی فعال هستند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛ تصریح کرد : همچنین به منظور محرومیت زدایی، بیش از ۵ هزار نفر در قالب ۵۰۹ گروه جهادی از داخل و خارج استان در عرصه های ساخت و تعمیر مسکن، آبرسانی آب شرب، ساخت سرویس بهداشتی، مدرسه و مسجد در جای جای استان مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

سردار نظری بیان کرد: عملیات ساخت ۱۱ مدرسه که سپاه ثارالله استان کرمان با کمک خیرین آغاز کرده است؛ تا مهر ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه با پلیس راه و فراجا استان تعدادی از گروه های جهادی برای کمک به برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از حوادث و سوانح ترافیکی و نیز به منظور خوش آمدگویی و راهنمایی مسافران نوروزی برای بازدید از مرقد حاج قاسم، در سراسر استان مستقر شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛ در خصوص اختتامیه اردوهای راهیان نور کشور، اظهار کرد: بیش از ۱۴ هزار و ۴۳ نفر که عمده آن دانش آموز و دانشجویان بودند و نیز از بسیج محلات، طلاب و خانواده ها را در اردوگاه شهید کازرونی اهواز پذیرایی کردیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛ خاطرنشان کرد: علاوه بر راهیان نور جنوب؛ راهیان مکتب حاج قاسم نیز از اواسط مهرماه سال گذشته با حضور بیش از ۱۷ هزار نفر دانش آموز از سراسر استان برای زیارت مرقد حاج قاسم انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha