عزم مسئولین در تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری

در دیدار نوروزی امام جمعه و فرماندار ریگان با جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی این شهرستان بر تحقق شعار سال در راستای منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ به مناسبت سال نو و در راستای تحقق هر چه بهتر شعار سال، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ریگان با امام جمعه و فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

دیدار نوروزی مدیر منابع آب با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ریگان

کریمی مهر در ابتدای این نشست، ضمن عرض تبریک عید باستانی نوروز و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گزارشی از برنامه های خود در خصوص حفظ و صیانت از منابع آب این شهرستان ارائه نمود.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین رضا زاده امام جمعه شهرستان ریگان ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه نزول رحمت خدا، ضمن ابراز رضایت از عملکرد مجموعه اداره منابع آب در امر خدمت رسانی به مردم شریف این شهر اظهار داشت: صرفه جویی در مصرف آب باید مدنظر همگان باشد و باید حساسیت و سختی کار تامین آب را از هر طریق ممکن برای مردم اطلاع رسانی نمود.

وی؛ در بخش دیگری از بیانات خود در خصوص ادامه ی روند ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب در میان نمازگزاران قول مساعد داد.

دیدار فرمانده سپاه شهرستان ریگان با امام جمعه ریگان 

سرهنگ مصطفی دهقانیان در این دیدار ضمن تبریک سال جدید و با اشاره به شعار امسال، اظهار کرد: از امام جمعه محترم شهرستان که همیشه حامی سپاه و بسیج هستند، قدردانی می کنیم.

وی عنوان کرد: ۲۷ گروه جهادی در ایام نوروز در نقاط مختلف شهرستان در حال خدمت رسانی هستند.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان، افزود: ۹ گروه جهادی در راستای کاهش تصادفات در ایام نوروز در کنار پلیس در حال خدمت رسانی هستند.

سرهنگ دهقانان، با بیان اینکه گروه‌های جهادی ما در حال ساخت مدرسه، خانه و سرویس بهداشتی برای نیازمندان هستند، تصریح کرد: ۶ گروه قرآنی نیز در ایام نوروز در سطح شهرستان در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در اولین مرحله از سال جدید تهیه و توزیع ۲ هزار بسته معیشتی را در بین نیازمندان داشتیم، گفت: در حال تلاش هستیم مشکل تنش آبی در روستاها را با همکاری آبفا رفع کنیم.

حجت الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه ریگان نیز در این دیدار با بیان اینکه بسیج و سپاه مایه افتخار هستند، اظهار داشت: از عملکرد سپاه و بسیج در شهرستان رضایت داریم.

وی، با اشاره به اینکه نگاه جهادی و بسیجی برکات فراوانی دارد، تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم برای مهار تورم تلاش کنیم.

امام جمعه ریگان در خاتمه از حمایت های سپاه در جهت ایجاد اشتغال های خرد خانگی در شهرستان قدردانی و خاطر نشان کرد: اشتغال های خرد خانگی مورد توجه قرار گیرد.

عزم مسئولین در تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری

دیدار دوم نیز دیدار فرماندار ریگان با مسئولین دستگاه های اجرایی این شهرستان بود

در این دیدار، مراد آبیار در سخنانی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید اظهار کرد: در سال جدید همه باید تلاش کنیم تا منویات رهبری در خصوص شعار سال و تاکیدات رئیس جمهور در این زمینه و سیاست‌ های دولت مردمی در جهت رفع مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تحقق یابد.

وی ضمن آرزوی اینکه سال ۱۴۰۲ سالی پر برکت در زمینه موضوعات معنوی و مادی برای مردم شهرستان باشد، خاطرنشان کرد: از تمام مدیران شهرستان انتظار می رود؛ ضمن برطرف نمودن نواقص گذشته، هر آنچه در توان دارند برای افزایش رضایتمندی مردم و مراجعان به کار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha