کوتاهی دست متجاوز، مسئولیتی که دستگاه قضا بر عهده دارد

امام جمعه شهرستان ریگان در دیدار با مجموعه قضایی شهرستان گفت: قطع دست متجاوز، مسئولیتی است که دستگاه قضا آن را بر عهده دارد و همانگونه که از کارگزاران سابق حمایت داشته ایم، قطعا از شما نیز حمایت ویژه داشته و خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رئیس دادگستری ریگان در معیت سایر همکاران قضایی با حجت‌ الاسلام والمسلمین رضا زاده امام جمعه شهرستان دیدار و به گفتگو نشستند.

جواد دهقان در این دیدار، ضمن تبریک و آغاز سال نو، و مصادف شدن با حلول ماه پر خیر و برکت رمضان بیان داشت: از حمایت های امام جمعه شهرستان، تشکر و قدردانی می نمایم و اعلام می دارم که ولایت مطلقه فقیه خط قرمز ماست و میثاق خود و همکارانم را با ولایت فقیه در سال جدید به صورت مضاعف اعلام می نمایم.

امام جمعه شهرستان ریگان نیز از اعلام رضایتمندی مردمی در مدت کوتاه مدیریت دهقان رئیس دادگستری شهرستان، همکاران قضایی و اداری، افزود: رضایت خداوند در اجرا و برقراری عدالت است و حتما این مسیر استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلیمن رضا زاده ضمن اعلام خداقوت افزود: قطع دست متجاوز، مسئولیتی است که دستگاه قضا آن را بر عهده دارد و همانگونه که از کارگزاران سابق حمایت داشته ایم قطعا از شما نیز حمایت ویژه داشته و خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha