سیرجان رتبه نخست میزبانی از مسافرین نوروزی در استان کرمان

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان از کسب مقام نخست میزبانی و خدمات دهی به مسافرین نوروزی در استان کرمان و اسکان بیش از ۱۷ هزار نفر در مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر علی یعقوبی پور، گفت: ستاد خدمات و اسکان آموزش و پرورش سیرجان از تاریخ ۲۸ اسفند ماه تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲، میزبان ۴ هزار و ۷۴۴خانوار، شامل ۱۷ هزار و ۷۶۲ نفر بود.

وی، ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان، افزود: خوشبختانه ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان سیرجان حائز رتبه نخست خدمات دهی به مسافران نوروزی در استان کرمان شد.

فرماندار ویژه سیرجان با بیان اینکه پذیرش مسافران به‌ صورت حضوری و اینترنتی انجام شد، تصریح کرد: حدود ۱۰ درصد به صورت اینترنتی و مابقی مسافران به شیوه مراجعه حضوری برای اسکان در مدارس پذیرش شدند.

دکتر یعقوبی پور، با اشاره به روند بازرسی از مراکز اسکان مسافران، بیان کرد: در طول مدت فعالیت ستاد اسکان، بازدیدهایی توسط مسئولان استانی انجام گرفت، که نظر مثبت بازدیدکنندگان نشان از میزبانی شایسته آموزش و پرورش سیرجان از مسافران نوروزی دارد.

وی خاطرنشان کرد: پذیرش مسافر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش تا ساعت ۹ صبح سیزده فروردین ماه انجام شد و پس از خروج مسافران، مدارس آماده حضور دانش‌ آموزان در کلاس درس شده‌ اند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha