اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در"جیرفت "

سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت از اجرای طرح ۳روزه ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط جرم خیز در ادامه طرح های اخیر پلیس در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ عزت الله عبدلی نسب با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی مردم، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط جرم خیز در محدوده شهر و بخش های مرکزی، اسفندقه، بلوک و ساردوئیه با بهره گیری از کلیه توان انتظامی به مدت ۳ روز اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۸ نقطه و محله آلوده پاکسازی، تعداد ۳۹ معتاد متجاهر، تعدادی خرده فروش مواد مخدر،۱۱نفر سارق و ۶ قاچاقچی موادمخدر دستگیر و یک مقدار کالای قاچاق، ۴۰ کیلو انواع مواد مخدر، ۳ قبضه سلاح غیرمجاز و ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: این طرح از سلسله طرح های تاثیرگذار در پیشگیری از جرائم است و در اینجا بر خود لازم می دانیم؛ از زحمات و پشتیبانی های خوب دادستان و سایر قضات شهرستان و همچنین مشارکت عموم مردم تقدیر و تشکر کنیم، که کمال همکاری را با ماموران انتظامی در اجرای موفق این طرح داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha