آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد نمونه ای از فرهنگ نوع دوستی است

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت، با بیان اینکه کمک خیّران و مسوولان نمونه بارزی از فرهنگ نوع‌ دوستی در جامعه است، خواستار کمک بیشتر مردم و مسؤولان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام میثم تارم در مراسم جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد این شهرستان با بیان ضرورت کمک به زندانیان جرایم غیرعمد، اظهار داشت: دین اسلام تاکید بسیاری بر کمک به دیگران و نوع‌ دوستی کرده است.

وی با اشاره به اینکه تعهد اجتماعی و تقویت حس نوع‌ دوستی یکی از شاخصه‌ های بعد اجتماعی دین اسلام است، افزود: امید است همه ما به‌عنوان یک مسلمان بتوانیم این شاخصه را در وجودمان تقویت کنیم.

امام جمعه جیرفت؛ تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان خداوند توجه خاصی به بندگان خود دارد و به طرق مختلف آنها را مورد لطف قرار می‌ دهد.

حجت الاسلام تارم؛ با مثبت قلمداد کردن اهداف دادگستری و اداره زندان در کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد، خواستار کمک و مساعدت خیران و مردم مومن و روزه‌ دار شهرستان جیرفت در این زمینه شد.

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت نیز در این مراسم اظهار کرد: هدف از برگزاری این مراسم آزادی زندانیانی است؛ که به‌ دلیل جرائم غیرعمد در زندان به‌ سر می‌ برند.

ستایی مختاری با اشاره به جایگاه انفاق در دین اسلام، گفت: انفاق بهترین معامله با خداوند و هنر مردان بزرگ است که آثار و برکات فراوانی به‌ دنبال دارد.

وی با بیان اینکه کمک خیران و مسوولان نمونه بارزی از فرهنگ نوع‌ دوستی در جامعه است، خواستار کمک بیشتر مردم و مسؤولان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد شد.

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت با تشکر از دغدغه‌ مندی کشاورزان پیشرو در کمک به آزادسازی زندانیان، خاطرنشان کرد: شما کشاورزان پیشرو که با هدف خیر کمک به زندانیان جرائم غیر عمد اینجا جمع شده‌ اید، آنچه را که خدا به شما داده است را می‌ بخشید و جشن گلریزان فرصتی برای انسان‌ های مخلص است.

دادگستری کل استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha