فعال بودن پایگاه های انتقال خون استان کرمان در شب های قدر

مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمان؛ از فعالیت پاسگاه های سیار و ثابت این سازمان در سراسر استان کرمان در شب های قدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر ایرج شکوهی اظهار داشت: هم اکنون در استان کرمان شاهد کاهش ذخایر خونی مخصوصا گروه های خونی A و O منفی هستیم و پایگاه‌های انتقال خون استان در شب‌ های احیاء آماده خونگیری از متقاضیان هستند.

وی افزود: هم استانی ها می توانند با مراجعه به پایگاه های شهرهای کرمان، سیرجان، رفسنجان، جیرفت و بم با در دست داشتن کارت ملی در این اقدام خداپسندانه شرکت کنند؛ همچنین هم استانی ها می توانند؛ از طریق سامانه نوبت دهی اینترنتی اهدای خون به نشانی Nobatdehi.ibto.ir نسبت به ثبت نوبت و زمان آن اقدام کنند.


مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمان در مورد ساعات فعالیت پایگاه های انتقال خون استان کرمان؛ تضریح کرد: در مرکز استان پایگاه مرکزی انتقال خون واقع در بلوار ۲۲ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۲ و نیم شب و یک پایگاه سیار در گلزار شهداء در بیت الجواد مسجد صاحب الزمان از ساعت ۲۰ تا ۲ و نیم شب آماده خونگیری از متقاضیان است.

دکتر شکوهی یادآور شد: همچنین پایگاه های شهرستان های سیرجان، رفسنجان، جیرفت و بم نیز در شب های مبارک مقدر از ساعت ۲۰:۰۰ الی ۰۲:۳۰ نیمه شب آماده خدمت به اهداکنندگان خون می باشند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha