از حضور کارشناسان آتش‌ نشانی در برنامه های صدا و سیما استقبال می کنیم

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان، از پخش بیشتر برنامه‌ های آموزش ایمنی و آتش‌ نشانی از شبکه پنج استان کرمان خبر داد و گفت: از حضور کارشناسان آتش‌ نشانی در برنامه های صدا و سیما استقبال می کنیم

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در دیدار مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان و اعضای شورای معاونان این سازمان، با مدیر کل و معاونان صدا و سیمای مرکز کرمان، در مورد نهادینه کردن فرهنگ ایمنی و توسعه زیرساخت های ایمنی، گفتگو و تبادل نظر شد.

در این دیدار، مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان، ضمن تشکر از زحمات و عملکرد مطلوب آتش‌ نشانان کرمانی در سال گذشته، گفت: حضور کارشناسان سازمان آتش‌ نشانی در برنامه‌ های تلویزیونی و رادیویی در زمینه‌ های آموزش ایمنی و پیشگیری از حوادث و همچنین اعلام اخبار حوادث، نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ ایمنی جامعه داشت.

احمد علی رمضانی، تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز کرمان، از مسیر تعامل و همکاری با سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری می‌تواند در بالابردن اطلاعات ایمنی، پیشگیری از بروز حوادث و ارتقای سطح ایمنی شهروندان ، نقش موثری داشته باشد.

وی عنوان کرد: درصدد هستیم از حضور کارشناسان سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی، در برنامه‌ های تلویزیونی و رادیویی، بیشتر استفاده کنیم.

ابراهیم بابایی، مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان نیز، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ های این سازمان در سال گذشته، خاطرنشان کرد: ارتقا و توسعه آموزش‌ های ایمنی با همراهی و همکاری صدا وسیمای مرکز استان، نقش مهمی در کاهش حوادث در سطح استان خواهد داشت.

سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha