کشف محموله ۷۵۷ کیلویی مواد مخدر با همکاری پلیس تهران و کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف محموله ۷۵۷ کیلویی تریاک و حشیش در پی تعقیب و مراقبت چند ساعته محل تحویل تا مکان دپوی این محموله سنگین طی عملیات مشترک پلیس غرب تهران و استان کرمان، خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناطری، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در پی کار اطلاعاتی مشترک با پلیس غرب تهران از اقدام قریب الوقوع یک قاچاقچیِ تحت رصد برای تحویل و دپوی یک محموله سنگین مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران پس از تکمیل اقدامات اطلاعاتی از حضور این متهم با یک دستگاه خودروی سواری در یکی از محورهای ورودی شهر کرمان برای تحویل محموله مواد مخدر مطلع و با اعزام سریع چند تیم به این نقطه، این متهم را در مسیر بازگشت شناسایی و به صورت نامحسوس تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ماموران در نهایت دقت عمل این خودرو را تا زمان ورود به یک منزل در کوچه و پس کوچه های جنوب شهر کرمان تعقیب و ضمن هماهنگی قضایی با ورود غافلگیرانه به این منزل موفق شدند متهم مورد نظر را درست هنگام تخلیه محموله سنگین مواد مخدر دستگیر کنند.

سردار"ناظری"بیان کرد: در این عملیات ضربتی ۷۱۸ کیلو تریاک و ۳۹ کیلو حشیش کشف و متهم نیز به همراه این محموله و خودروی حامل مواد برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شد.

پلیس کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha