راه حاج قاسم تا پیروزی کامل فلسطین بر اسرائیل ادامه دارد

نماینده جنبش حماس در ایران، در نشست بصیرتی نخبگان دانشگاهی کرمان با بیان اینکه مقاومت فلسطین راه حاج قاسم سلیمانی را ادامه می‌ دهد، خاطرنشان کرد: مقاومت فلسطین روز به‌ روز در حال پیشرفت است و تا پیروزی کامل بر اسرائیل ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در آستانه روز قدس و با حضور نماینده جنبش حماس در ایران، نشست بصیرتی نخبگان دانشگاهی کرمان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در محل خانه دانشگاه برگزار شد.

خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در ایران در نشست بصیرتی نخبگان دانشگاهی کرمان که با حضور محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، حجت‌ الاسلام والمسلمین دکتر علی عارفی، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، روسای دانشگاه‌ های استان کرمان و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ ویژه شهید قدس، سپهبد شهید قاسم سلیمانی، اظهار داشت: روز جهانی قدس مسئله بسیار مهمی است و این روز در راستای حمایت از همه مسلمانان جهان است.

وی با بیان اینکه جرایم رژیم صهیونیستی بیشتر شده و افزایش جرایم رژیم صهیونیستی به فرموده رهبر انقلاب اسلامی نشان از ضعف این رژیم غاصب است، گفت: رژیم صهیونیستی با افراطی گری در واقع نابودی خود را نزدیک می‌ کند.

نماینده جنبش حماس در ایران با اشاره به اینکه بحران داخلی رژیم صهیونیستی نتیجه افراطی گری آنها است، افزود: مقاومت مردم فلسطین ادامه دارد و تا آخرین قطره خون مقابل این دشمن مسلمانان می‌ ایستیم.

خالد قدومی، با اشاره به حضورش در مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تجدید میثاق با او در گلزار شهدای کرمان، تصریح کرد: به حاج قاسم می‌ گوییم "ما مقابل رژیم صهیونیستی می‌ ایستیم و مقاومت می‌ کنیم."

وی؛ با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمود تا 25 سال آینده اثری از رژیم صهیونیستی وجود ندارد و این رژیم ساقط می‌ شود، ادامه داد: با امید به رحمت خدا می‌ دانیم فلسطین و قدس آزاد می‌ شوند و جشن پیروزی را خواهیم گرفت.

نماینده جنبش حماس در ایران، با اشاره به اینکه این پیروزی افسانه نیست و امروز مردم دنیا به حقانیت اسلام و مردم فلسطین پی بردند، بیان کرد: رژیم صهیونیستی یک بار اخلاقی سنگین حتی برای مردم غرب شده است، جوانان غربی نیز از وجود این رژیم غاصب نفرت دارند و مردم غرب هم دیگر اسرائیل را همراهی نمی‌ کنند.

خالد قدومی، با بیان اینکه مسلمانان جهان باید بدانند پروژه رژیم صهیونیستی پروژه استکبار است و برای آن برنامه و هدف دارند، بیان کرد: اسرائیل، تصرف تمام کشورهای اسلامی را در سر دارد و تفرقه افکنی بین مسلمانان توطئه رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

وی با اشاره به اینکه عربستان متوجه شد که رفتار بد با ایران نتیجه ندارد و این رفتار همراهی با دشمن مسلمانان است، تاکید کرد: دولت آمریکا و اسرائیل دشمن تمام مسلمانان جهان است و تهدید رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین تهدید علیه تمام مسلمانان جهان است.

نماینده جنبش حماس در ایران، با بیان اینکه مقاومت فلسطین راه شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه می‌ دهد، خاطرنشان کرد: مقاومت فلسطین روز به‌ روز در حال پیشرفت است و تا پیروزی کامل بر اسرائیل ادامه خواهد داشت.

دانشگاه علوم پزشکی کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha