چشم امید ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در سیرجان به کمک های مالی مردم

رئیس دادگستری شهرستان سیرجان؛ گفت: هم اکنون تعداد ۳۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد زندان سیرجان چشم انتظار کمک و مساعدت های مالی مردم برای آزادی هستند، میزان بدهی این تعداد از زندانیان را ۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)، حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی در جشن گلریزان شهرستان سیرجان که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد؛ گفت: هم اکنون تعداد ۳۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد زندان سیرجان چشم انتظار کمک و مساعدت های مالی مردم برای آزادی هستند، میزان بدهی این تعداد از زندانیان را ۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی اضافه کرد: با همت و تلاش شرکت های صنعتی و معدنی و مردم نوع دوست و خیر با اهدای ۳ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد فراهم شد.

رئیس دادگستری شهرستان سیرجان؛ اظهار امیدواری کرد: با مساعدت سایر شرکت‌ ها و موسسات و همچنین خیرین شهرستان تا چند روز آینده این مبلغ به ۴ میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

حجت الاسلام محمدی با تأکید بر اینکه دستگاه قضائی شهرستان سیرجان برای جلوگیری از دچار شدن خانواده‌ های زندانیان به آسیب‌ های اجتماعی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ کند، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ ترین دغدغه‌ های دستگاه قضائی شهرستان این است که؛ خانواده‌ های زندانیان دچار آسیب‌ های اجتماعی نشوند و حتی از طریق انجمن حمایت از زندانیان شهرستان تا حد توان برای تأمین هزینه‌ های زندگی و مایحتاج معیشتی خانواده‌ های زندانیان کوشیده‌ ایم.

وی بر ضرورت حمایت از خانواده‌های زندانیان جرایم غیرعمد تأکید و ابراز داشت : زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی بعضاً دچار بدشانسی شده و با ضرر و زیان مالی و ورشکستگی راهی زندان می‌ شوند؛ از طرفی هم خانواده‌ های این زندانیان محکومین مالی بدون سرپرست مانده و اکثراً دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند، که بایستی علاوه بر زندانیان جرائم غیرعمد؛ به فکر معیشت و درآمد خانواده‌ های زندانیان نیز باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی در پایان از امام جمعه، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب سیرجان، رئیس و کارکنان زندان سیرجان، مدیران شرکت های صنعتی و معدنی، خیرین و سایر مسئولان شهرستان که زمینه برگزاری این جشن را فراهم کردند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha