پرداخت مرحله دوم تعرفه های پرستاری به زودی آغاز خواهد شد

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مرحله دوم پرداخت تعرفه های پرستاری منطبق با دستورالعمل باز توزیع تعرفه های خدمات پرستاری ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر پروین منگلیان شهربابک، گفت: تعرفه گذاری خدمات پرستاری یکی از مطالبات بزرگ جامعه پرستاری بوده است؛ که بعد از ۱۵ سال با حمایت و پیگیری های مستمر معاونت پرستاری وزارت بهداشت، به مرحله اجرایی رسید.

وی افزود: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی کرمان با حمایت و پشتیبانی رئیس دانشگاه از دانشگاه های پیشتاز در اجرای این مهم می باشد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ادامه داد: در شروع کار با توجه به آماده نبودن زیرساخت لازم و همچنین حجم بالای کار و نوپا بودن این طرح در کشور، مراحل اجرایی این فرآیند با مشکلات و پیچیدگی های خاص خود همراه بود.

دکتر شهربابکی، اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران در مدیریت پرستاری دانشگاه و بیمارستان های تابعه، موفق به استخراج و تجمیع داده ها بر اساس امتیاز عملکردی، غیرعملکردی و کیفی در طول یک ماه شدیم، که به زودی پرداخت آن انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتظار می رود با آماده شدن زیرساخت و مرتفع شدن موانع، پرداخت ماه های بعدی با سرعت بیشتری انجام گردد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان، با اشاره به اهمیت شفاف سازی و ارتقای اجرای طرح، تصریح کرد: کارگروه تعرفه گذاری در مدیریت پرستاری دانشگاه تشکیل و قرار شده است؛ کلیه مشکلات احتمالی و پیشنهادات همکاران محترم را بررسی و مرتفع نماید و در صورت نیاز از وزارت متبوع پیگیری نماید.

دکتر شهربابکی، عنوان کرد: از تمامی کادر پرستاری که در این مسیر، متعهدانه و صبورانه و همچنین با پیشنهادهای ارزشمند خود ما را همراهی کردند، تشکر می نمایم.

وی، بیان کرد: امید است با اجرای صحیح تعرفه های خدمات پرستاری، در جهت عزت، هویت و استقلال حرفه ای پرستاری گامی بزرگ برداشته شود و مهمترین هدف پرستاری که همانا ارتقای کیفیت مراقبت ها و رضایتمندی بیماران است، به بهترین شکل ممکن محقق شود.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در پایان از حمایت و همراهی رئیس دانشگاه، معاونان درمان، توسعه، مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه، مدیر اقتصاد درمان دانشگاه و واحدهای مربوطه در بیمارستان ها در جهت تحقق و اجرایی شدن این مهم در دانشگاه علوم پزشکی کرمان تشکر و قدردانی کرد.

دانشگاه علوم پزشکی کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha