آموزش و پرورش در خط اول اجرای طرح ملی جهاد تبیین است

استاندار کرمان گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ ها در اجرای طرح ملی جهاد تبیین در اولویت قرار دارن و اولویت اجرای طرح ملی جهاد تبیین با آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار ۳۱ فروردین در نشست طرح ملی جهاد تبیین که با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و مدیران دستگاه‌ های اجرایی در محل دفتر امام جمعه کرمان برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش و دانشگاه در اجرای این طرح در اولویت هستند.

وی افزود: بیش از نیمی از کارمندان کشور در آموزش و پرورش هستند و از سویی اثرگذاری که معلم می‌ تواند داشته باشد، از همه دستگاه‌ های دیگر بیشتر است.

آموزش و پرورش در خط اول اجرای طرح ملی جهاد تبیین است

استاندار کرمان، اولویت‌ بندی آموزش و اجرای این طرح در مناطق را مهم دانست و تاکید کرد: ابتدا باید گروه‌ های هدف را بشناسیم و بر اساس آن پیش رویم تا موازی کاری نشود، از این رو آموزش و پرورش در اولویت بوده و در مرحله بعد دانشگاه‌ ها هستند.

فداکار در ادامه با تاکید بر اینکه راه‌ اندازی و ادامه کار در دبیرخانه باید پیگیری شود، تصریح کرد: دبیرخانه قرارگاه عملیاتی و اجرایی جهاد تبیین و کارگروه های آن در قالب شبکه‌ ای بتواند تولید محتوا و گزارش‌ گیری را انجام داده و با رصد دائم ضعف‌ ها را در این طرح کاهش دهد.

آموزش و پرورش در خط اول اجرای طرح ملی جهاد تبیین است

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان نیز در این جلسه، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در بحث جهاد تبیین و با توجه به هجمه دشمن و جنگ ترکیبی و شناحتی که در فضای حقیقی و مجازی در حال انجام است، گفت: با همکاری نهاد ریاست جمهوری، سازمان بسیج مستضعفین و سپاه پاسداران، دستور العمل جدی طرح ملی تبیین و اهداف آن که در سه سطح کشوری، استانی و شهرستانی ابلاغ شد.

وی در راستای دستور العمل طرح ملی تبیین و اهداف آن، عنوان کرد: یکی از کارهای دشمن در بحث جنگ ترکیبی و شناختی، القای ناامیدی و ناکارآمدی است؛ که نقاط قوت را به نقطه ضعف تبدیل می‌ کند و دستاوردها را عنوان نمی‌ کند، لذا هدف اصلی این قرارگاه عملیاتی، امیدآفرینی و نشاط مردم است.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha