تشکیل قرارگاه پروژه جایگزین بیمارستان شفا در کرمان

معاون توسعه، مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، از برگزاری اولین جلسه "قرارگاه پروژه جایگزین شفا" خبر داد و گفت: این قرارگاه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاونان و مدیران مرتبط دانشگاه و مسئولانی از استانداری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر سید میثم موسوی، از برگزاری اولین جلسه "قرارگاه پروژه جایگزین بیمارستان شفا" در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و گفت: این قرارگاه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به عنوان رئیس قرارگاه، معاونان و مدیران مرتبط دانشگاه و مسئولانی از استانداری برگزار می شود.

وی افزود: پروژه جایگزین بیمارستان شفا به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی دانشگاه مطرح است، که در سال های اخیر تلاش هایی در راستای شروع عملیات عمرانی این پروژه صورت گرفته است.

معاون توسعه، مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه پروژه جایگزین بیمارستان شفا یکی از اهداف اصلی این معاونت به شمار می رود، ادامه داد: از دی ماه سال ۱۴۰۱، معاونت توسعه، مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه هدف گذاری ویژه و بلند مدتی برای پروژه مذکور انجام داده است و شورای مدیران معاونت توسعه به صورت هفتگی روند پیشرفت کار را مورد بررسی قرار می دهد.

دکتر موسوی تصریح کرد: به دلیل اهمیت پروژه جایگزین شفا، قرارگاه این پروژه به صورت "ماهیانه" در راستای تسریع در عملیات عمرانی و رفع موانع پیش روی آن، تشکیل می شود.

وی اضافه کرد: زمین این پروژه قبلا در مکان فعلی بیمارستان شفا انتخاب شده است و عملیات اجرایی بیمارستان جایگزین با ۷۰۰ تخت، در سال جاری آغاز خواهد شد.

معاون توسعه، مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ابراز امیدواری کرد: مسئولان امر، توجه ویژه ای به کلان پروژه مذکور داشته باشند تا بتوانیم در موعد مقرر پروژه مذکور را به بهره برداری برسانیم.

دانشگاه علوم پزشکی کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha