سارقان فرا استانی طلا و جواهرات در دام پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری سارقان ۳۵ میلیاردی طلا و وسایل قیمتی منزل در کمتر از ۴۸ ساعت از زمان آخرین سرقت این باند فرا استانی در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری، گفت: ماموران پلیس شهرستان کرمان و پلیس آگاهی استان کرمان، در پی اعلام وقوع سرقت از ۸ واحد مسکونی در زمان خالی از سکنه بودن آنها به سرعت در محل های اعلامی حاضر و با بررسی صحنه های سرقت و اقدامات اطلاعاتی و تخصصی بعدی به هویت عاملان سرقت های رخ داده پی بردند.

وی افزود: در ادامه با تحقیقات تکمیلی مشخص شد، سارقان دخیل در سرقت از این منازل واقع در محدوده شمال شهر کرمان افرادی غیر بومی هستند، که همزمان با تعطیلات ایام عید فطر از طریق پنجره، تراس و دیگر منافذ قابل عبور اقدام به سرقت طلاجات و اشیای سرقتی از واحدهای آپارتمانی و مجتمع های مسکونی فاقد نرده و حفاظ مناسب کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان، تصریح کرد: در این راستا ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی ۳ متهم اصلی دخیل در این سرقت ها را شناسایی و با دستگیری آنان در نقاط مختلف شهر، ۳۵ میلیارد ریال اموال مسروقه شامل طلاجات، اشیای قیمتی، ارز و برخی اقلام ارزشمند که متاسفانه در مکان هایی نامناسب و کاملا در معرض دید و دسترس در این منازل نگهداری می شدند، را به همراه خودروی مورد استفاده در سرقت ها کشف کردند.

پلیس کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha