معرفی ظرفیت های استان کرمان با برگزاری نشست با صاحبان سرمایه

استاندار کرمان، برگزاری نشست با صاحبان سرمایه، صنعت و موثران حوزه را جهت معرفی ظرفیت‌ های استان را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمان، برگزاری منظم جلسات رفع موانع تولید در حوزه شمال و جنوب استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: مجموعه‌ ای برای رصد و ارزیابی مصوبات کارگروه شکل گیرد.

وی افزود: ضریب تاثیر مصوبات و گره‌ گشایی از طرح‌ ها و پروژه‌ ها نیز باید نظارت و بررسی شود.

استاندار کرمان، برگزاری نشست با صاحبان سرمایه، صنعت و موثران حوزه را جهت معرفی ظرفیت‌ های استان مورد اشاره قرار داد و گفت: مراقبت کنیم که تسهیلات پرداختی به پروژه‌ها و طرح‌ها به شکل صحیح به کار گرفته شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، اظهار داشت: حوزه صنعت و معدن استان کرمان طی ۲۰ سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و زنجیره های پایین دستی را در این بخش شاهد هستیم.

امیر حسن زاده، افزود: اما در حوزه کشاورزی با وجود آنکه ظرفیت‌ های زیادی در استان داریم، اما همچنان با روش‌ های سنتی کار می‌ شود، در حالی که با کار فنی و تخصصی می‌ توان شاهد ارتقای بهره‌ وری در این حوزه بود.

وی؛ همچنین بر تشکیل جدی‌ تر کمیته‌ کشاورزی ذیل کارگروه های شهرستانی و استانی تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکید کرد.

به گفته مهدی حسینی‌ نژاد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت شمال کرمان نیز، طی یک سال گذشته ۳۶ جلسه کارگروه‌ تسهیل و رفع موانع تولید شمال استان با ۵۰۵ مصوبه برگزار شده که ۶۵ درصد از این مصوبات اجرایی شده‌ اند.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha