سیرجان میزبان "مسابقات وزنه‌ برداری کارگران" کشور می شود

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از میزبانی شهرستان سیرجان جهت برگزاری مسابقات کشوری وزنه برداری کارگران کشور خبر داد و گفت: تمامی دستگاه‌ ها باید در برگزاری همه جانبه این رویداد کشوری شهرستان را حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ نشست بحث و تبادل نظر پیرامون برگزاری رویداد بزرگ رقابت های وزنه برداری کارگری قهرمانی کشور که در شهریورماه به میربانی شهرستان سیرجان برگزار خواهد شد؛ با حضور دبیر کمیته برگزاری رقابت‌ های کارگری کشور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین برگزار شد.

حامد بازمانده دبیر کمیته برگزاری رقابت‌ های کارگری کشور نیز طی سخنانی خواستار همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت وزنه‌ برداری شهرستان با انجمن تازه تاسیس وزنه‌ برداری کارگری استان کرمان برای حمایت از ورزش کارگری شد و افزود: تلاش می‌ کنیم تا استان کرمان نگین ورزش کارگری کشور شود.

شهباز حسن‌ پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تداوم نقش‌ آفرینی سیرجان در حوزه ورزش کارگری با توجه به جمعیت قابل توجه این قشر، گفت: تمامی دستگاه‌ ها باید در برگزاری همه جانبه رویداد کشوری مسابقات ورنه برداری کارگران کشور در شهرستان حمایت کنند.

سید رحیم رضوی‌ نسب معاون فرماندار سیرجان نیز با تاکید بر همکاری همه‌ جانبه فرمانداری ویژه شهرستان با اداره ورزش و جوانان، از آمادگی این دستگاه اجرایی برای مشارکت در برگزاری باشکوه و درخور شان رقابت‌ های مذکور بر اساس اعلام نیاز اداره ورزش خبر داد.

ناصر گل‌ محمدی، رئیس اداره ورزش و جوانان سیرجان نیز با اشاره به اهمیت توجه به حوزه ورزش کارگری شهرستان و استان و برشمردن اقدامات اداره متبوع خود در راستای توسعه و ارتقای ورزش کارگری، بر لزوم برنامه‌ ریزی‌ های علمی و درازمدت در این بخش و اهمیت مشارکت همه‌ جانبه مدیران دستگاه‌ های اجرایی، به خصوص مدیران شرکت‌ های معدنی و صنعتی با توجه به تعدد رشته‌ های ورزشی از جمله وزنه‌ برداری تاکید کرد.

شایان ذکر است؛ در پایان این نشست مقرر شد، طی هفته آینده جلسه‌ ای با حضور هیئت‌ های وزنه‌ برداری استان و شهرستان و انجمن وزنه‌ برداری کارگری استان کرمان به میزبانی اداره ورزش و جوانان به منظور تصمیم‌ گیری و ارزیابی پیرامون آنالیز هزینه‌ های میزبانی، امکانات، تجهیزات و مکان برگزاری رقابت‌های کشوری، تصمیمات لازم و اعلام نتیجه به فدراسیون وزنه‌ برداری کشور تشکیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha