جریمه دو رستوران در سیرجان به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان با تاکید بر اینکه؛ نظارت بر صنوف تشدید می شود، از جریمه دو رستوران در این شهرستان بدلیل عدم رعایت نکات بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی قدیمی گفت: در راستای صیانت از حقوق عامه به منظور نظارت دقیق بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی و رستوران ها، گشت امنیت غذایی و بهداشتی کمیته صیانت از حقوق عامه دادستانی سیرجان ضمن بازدید از ۱۲ واحد صنفی، ۲ واحد صنفی رستوران جریمه شدند و به تعدادی از واحدهای صنفی تذکر داده شد.

وی در حاشیه بازدید کمیته صیانت از حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان افزود: در این بازدید که با حضور دادیار شعبه اول دادسرا انجام شد، تعدادی از واحدهای صنفی تذکر دریافت کردند و مقرر شد؛ ظرف ۴۸ ساعت نسبت به رفع نقص‌ های موجود اقدام کنند، در غیر اینصورت دستورات لازم برای پلمب این واحدها صادر می‌ شود.

دادستان شهرستان سیرجان با توجه راه اندازی کمیته صیانت از حقوق عامه دادستانی سیرجان، اظهار داشت: این کمیته با محوریت دادسرا و با حضور نماینده اینجانب و یا یکی از قضات دادسرا و نمایندگانی از بسیج و اتاق اصناف، مرکز بهداشت، شبکه دامپزشکی، اداره استاندارد، پلیس اماکن و سایر ادارات مرتبط راه اندازی شده است.

قدیمی در ادامه تصریح کرد: از هفته آینده با هدف ارتقاء امنیت بهداشتی ، نظارت برسیستم توزیع و عرضه کالا، بررسی قیمت ها و رعایت نرخ سودهای مصوب جهت جلوگیری از گرانفروشی، بازدید و بازرسی های سرزده روزانه از واحدهای صنفی تشدید می گردد.

وی خاطرنشان کرد: دادستانی سیرجان همواره بر مبنای پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات از اقداماتی که تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می شود و سلامت مردم را به خطر می اندازد حرکت کرده و در این مسیر خسته نخواهیم شد

مدعی العموم یادآور شد: تاکید می شود هر هفته بازرسی های محسوس و نامحسوس ما انجام خواهد شد و چنانچه در مرتبه های بعدی شاهد تخلفات از واحد های صنفی که قبلا نسبت به آنها اعمال قانون شده است باشیم و قطعا از طریق مراجع ذی صلاح نسبت به اعمال قانون و ابطال پروانه کسب آنها طبق ضوابط قانون نظام صنفی اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha