برگزاری پویش "اهدای خون حمایت ماندگار" در استان کرمان

مدیر کل انتقال خون استان کرمان؛ ضمن تبریک فرا رسیدن هفته هلال احمر از راه اندازی پویش "اهدای خون حمایت ماندگار" همزمان با سراسر کشور در انتقال خون استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر ایرج شکوهی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته هلال احمر از راه اندازی پویش "اهدای خون حمایت ماندگار "همزمان با سراسر کشور در انتقال خون استان کرمان خبر داد.

وی عنوان داشت: هلال احمر سازمانی ارزشی و انسانی است که در خدمت به اقشار مختلف مردم هنگام بحران می باشد و تلاشگرانی که در این مجموعه کار می کنند؛ با به خطر انداختن جان و هستی خود، برای نجات انسانها و تسکین آلام بشری تلاش کرده و نسبت به بهبود اوضاع جسمانی و روحی آسیب دیدگان از هر طبقه و گروهی اهتمام می ورزند.

مدیر کل انتقال خون استان کرمان تصریح کرد: هلال احمر استان همیشه همکاری خوبی با انتقال خون داشته و از تمام امکانات خود در جهت ترویج فرهنگ اهدای خون استفاده نموده است.

دکتر شکوهی از کلیه عزیزان علی الخصوص داوطلبان جمعیت هلال احمر که تمایل به پیوستن به این پویش را داشته و شرایط اهدای خون را دارا می باشند درخواست کرد: تا با همراه داشتن کارت ملی با حضور در مراکز اهدای خون یاریگر ما در تامین خون سالم برای بیماران باشند.

وی بیان کرد: اهداکنندگان می توانند از طریق آدرس اینترنتی http://nobatdehi.ibto.ir تاریخ و ساعت حضور خود در مراکز انتقال خون سراسر استان را مشخص کرده و بر اساس همین پیش ثبت نام در زمان دلخواه برای اهدای خون مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است؛ این پویش از هجدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ مصادف با روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر آغاز و تا نهم مرداد ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

سازمان انتقال خون استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha