آغاز توزیع یک هزار بسته معیشتی در مناطق محروم کرمان
تصویر آرشیوی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) کرمان، گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی؛ توزیع یک هزار بسته معیشتی طی رزمایش کمک مؤمنانه ناحیه مقاومت حضرت رسول(ص) در مناطق محروم و حاشیه‌ ای کرمان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ حجت‌ الله پاداش در حاشیه آغاز این رزمایش، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت، اظهار داشت: هفدهم اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه در روزهای نخستین هفته بسیج سازندگی قرار داریم، گفت: به مناسبت این هفته مقدس برگزاری برنامه‌ ها و اقدامات مهم و ارزشمندی در سطح شهرستان کرمان و ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) در برنامه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) کرمان با بیان اینکه به مناسبت این هفته، رزمایش کمک‌ های مؤمنانه در شهرستان کرمان آغاز شده است، عنوان کرد: در این هفته توزیع هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) انجام می‌شود.

سرهنگ پاداش با اشاره به اینکه این بسته‌ ها شامل هفت قلم کالاهای اساسی خانوارها به ارزش هر بسته به طور میانگین ۶۵۰ هزار تومان است، بیان کرد: در مجموع ارزش ریالی این بسته‌ ها ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی خاطرنشان کرد: این بسته‌ های معیشتی در مناطق محروم و حاشیه شهر کرمان و بخش‌ های محروم شهداد و اندوهجرد در بین خانوارهای نیازمند توزیع ‌می‌ شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha