آزادی گروگان های بمی در شهرستان خاش/ شهادت یک مامور پلیس

مرکز اطلاع‌ رسانی معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان؛ از رهایی دو گروگان‌ اهل شهرستان بم، از چنگ اشرار در شهرستان خاش و شهادت یک مامور پلیس در درگیری مسلحانه با اشرار مسلح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در پی گروگانگیری دو خانم از شهرستان بم واقع در استان کرمان توسط اشرار و انتقال آنان به شهرستان خاش و دستور مرجع قضائی به مأموران اداره کل اطلاعات استان، بلافاصله عملیاتی با همراهی و پشتیبانی پلیس شهرستان خاش به منظور رهایی گروگان‌ ها روز گذشته یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه، انجام شد.

به محض شروع عملیات در عصر روز گذشته، اشرار کوردل به صورت مسلحانه با مأموران درگیر می‌ شوند، که طی این درگیری یکی از افسران شجاع، متعهد و متخصص پلیس به نام "یاسر عبدلی"، بر اثر اصابت گلوله اشرار به شهادت می‌ رسد.

در ادامه این عملیات خوشبختانه دو خانم گروگان گرفته شده با سلامت کامل آزاد شده و گروگانگیران با استفاده از شرایط خاص منطقه و تاریکی شب متواری و همچنان تحت تعقیب پلیس استان هستند.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان نیز در تشریح این حادثه گفت: افرادی که هویت آنها مشخص است؛ اقدام به گروگان‌ گیری یک مادر و دختر در شهرستان بم کرده و آنها را به شهرستان خاش منتقل کردند.

شمس آبادی افزود: یکی از اعضای خانواده گروگان‌ گیران در زندان بم به جرم آدم‌ ربایی در زندان است و آنها آزادی گروگان‌ ها را در مقابل آزادی زندانی خود اعلام کرده‌ اند، که در عملیات نجات گروگان‌ ها، یکی از ماموران انتظامی شهید و یک نفر مجروح شده است.

وی؛ نیز با تائید آرادی دو گروگانگیر گفت: صبح امروز با همکاری بزرگان طوایف شهرستان خاش ۲ گروگان خانم در سلامت کامل از دست گروگان گیران آزاد شدند، اما گروگان گیران در حال حاضر متواری هستند و دستورات لازم برای دستگیری آن‌ها صادر شده است.

پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha