رویکرد دولت سیزدهم نخبگانی و مردمی است

فرماندار شهرستان محروم ریگان واقع در جنوب شرق کرمان با اشاره به اینکه رویکرد دولت آیت‌ الله رئیسی رویکرد مردمی و نخبگانی است، گفت: تمام برنامه‌ ها در این دولت مردم محور است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مراد آبیار روز پنجشنبه در آیین معارفه بخشدار مرکزی ریگان، گفت: خدمتگزاری به مردم بالاترین افتخار برای مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: قبول مسئولیت در این نظام که بر پایه خون شهیدان استوار شده، کار بسیار دشواری است.

فرماندار ریگان، عنوان کرد: اگر مدیران بخواهند در حوزه کاری خود موفق عمل کنند، باید از تمام ظرفیت‌ های موجود برای توسعه بهره بگیرند.

آبیار، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال عمر پربرکت خود با تکیه بر ظرفیت غنی مردمی توانسته است، از آزمون‌ ها و مشکلات زیادی سربلند و پیروز بیرون بیاید و این مهم در سایه همکاری و همراهی مردم حاصل شده است.

وی بیان کرد: بخش مرکزی ریگان وسیع و دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری است، که باید از آن ها در راستای توسعه و آبادانی شهرستان استفاده کرد.

فرمانده سپاه ریگان نیز در این مراسم، تاکید کرد: توجه به مناطق محروم در اولویت کاری بخشدار مرکزی قرار گیرد.

سرهنگ دهقانیان، افزود: می توان از طریق همراهی با مردم و حضور در بین آنان مشکلات را از نزدیک رصد و رفع کرد، ضمن آنکه خدمت به مردم شب و روز نمی شناسد.

بخشدار جدید بخش مرکزی ریگان نیز با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: اولویت ما در این بخش توجه به جوانان و رفع مشکل مسکن و اشتغال آنهاست

موسی ملائیان افزود: بخش مرکزی دارای ظرفیت‌ های تاریخی، گردشگری و اقتصادی زیادی است، از این‌ رو جذب سرمایه گذار در این بخش در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از منحصر به فردترین ظرفیت‌ های ریگان وجود بلندترین تپه های شنی در این شهرستان است، که می تواند بهترین ظرفیت در زمینه گردشگری باشد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha