روابط عمومی پل ارتباطی میان مردم و ادارات است

رئیس حوزه قضایی شهرستان سیرجان در همایش روابط عمومی حوزه های قضایی استان کرمان که در سیرجان برگزار شد؛ روابط عمومی را آینه درخشان هر اداره و پل ارتباطی میان مردم و آن اداره دانست و گفت: روابط عمومی پویا و کارآمد می تواند یک اداره را به جایگاه عالی خود و ارتباط شفاف با مردم ارتقاء دهد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ به مناسبت روز "روابط عمومی و ارتباطات" همایش روابط عمومی حوزه های قضایی شامل دادگستری های شهرستان ها و بخش های کل استان کرمان به میزبانی دادگستری شهرستان سیرجان برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی رئیس دادگستری شهرستان سیرجان در این گردهمایی که به میزبانی شرکت گهر زمین سیرجان و با حضور امیر محمدی مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان و مدیران روابط عمومی معاونت های دادگستری کل استان از جمله بصیریان مدیر روابط عمومی معاونت شوراهای حل اختلاف و معاونت ستاد پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری استان کرمان برگزار شد؛ ضمن خوش آمد گویی به حاضرین، روابط عمومی را آینه درخشان هر اداره و پل ارتباطی میان مردم و آن اداره دانست و گفت: روابط عمومی پویا و کارآمد می تواند یک اداره را به جایگاه عالی خود و ارتباط شفاف با مردم ارتقاء دهد.

وی افزود:برگزاری چنین همایش هایی در شهرستان های استان می تواند جایگاه و توانمندی های شهرستان های استان را برای مدیران و آحاد مردم استان معرفی نماید .

ریاست حوزه قضائی شهرستان جناب آقای دکتر محمدی از حضور تک تک مدیران روابط عمومی های دادگستری ها و بخش های کل استان که بعضا بیش از چندین ساعت مسیر طولانی را تا شهرستان سیرجان طی کرده بودند نهایت تقدیر و تشکر را بعمل آورد .

در ادامه امیر محمدی ضمن تقدیر از حضور مدیران روابط عمومی حوزه های قضائی کل استان کرمان، بیان کرد: شهرستان سیرجان به جهت پتانسیل های عظیمی که دارد؛ قادر است میزبان همایش های بزرگ کشوری در زمینه های مختلف باشد.

وی در ادامه از زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر مدیران روابط عمومی حوزه های قضائی استان کرمان در طول سال نهایت تقدیر و سپاس را داشتند .

شایان ذکر است؛ در خاتمه این گردهمایی از مدیران روابط عمومی های برتر استان با اهداء لوح تقدیر از طرف رئیس کل دادگستری استان کرمان حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی تقدیر بعمل آمد.

همچنین؛ مدیران حاضر از شرکت سنگ اهن گهر زمین و همچنین مجموعه گردشگری و تفریحی گهر پارک سیرجان بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha