راور منطقه هدف بنیاد مستضعفان در محرومیت زدایی می شود

نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به محرومیت های راور و لزوم رسیدگی به حل مشکلات این منطقه درخواست ما این است؛ که این منطقه به عنوان منطقه هدف بنیاد مستضعفان در محرومیت زدایی و توسعه منطقه ای در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر محمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک با رئیس بنیاد مستضعفان و با حضور فرماندار شهرستان راور از زحمات و تلاش های بنیاد مستضعفان در محرومیت زدایی در اقصی نقاط کشور تقدیر و بیان کرد: زحمات مدیران بنیاد در استان کرمان قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: با توجه به محرومیت های راور و لزوم رسیدگی به حل مشکلات این منطقه درخواست ما این است؛ که این منطقه به عنوان منطقه هدف بنیاد مستضعفان در محرومیت زدایی و توسعه منطقه ای در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این دیدار فرماندار راور نیز ضمن تشکر از پیگیری های نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از زحمات بنیاد مستضعفان نیز تقدیر و عنوان کرد: شاخص های محرومیت در شهرستان راور لزوم رسیدگی به حل مشکلات مردم را فراهم ساخته که جا دارد از زحمات نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پیگیری این مهم و برگزاری نشست متعدد با مسئولان ارشد نظام در حل مشکلات و محرومیت زدایی از این منطقه تشکر نمایم.

در ادامه فتاح رئیس بنیاد مستضعفان نیز ضمن خوشامدگویی به نماینده مردم کرمان و راور و فرماندار این شهر افزود: با هماهنگی های انجام شده با استانداران سراسر کشور تلاش شده نقاط محروم شناسایی شود و در یک بازه زمانی مشخص بتوانیم بهره گیری از خدمات بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی را در این مناطق در دستور کار قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در استان کرمان نیز چند منطقه محروم تعریف شده است، تصریح کرد: در راستای رفع محرومیت از این مناطق در این خصوص اقدامات خوبی در دستور کار قرار دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به درخواست دکتر پورابراهیمی ضمن موافقت با این درخواست، خاطرنشان کرد: بزودی رئیس بنیاد علوی به شهرستان راور سفر می کند و محورهای محرومیت با هماهنگی فرماندار و دکتر پورابراهیمی نماینده مردم این شهرستان در مجلس مشخص می شود و برای برنامه زمانبندی از اول تابستان می تواند در دستور کار بنیادمستضعفان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha