زنجان میزبان خادمان رضوی به مدت ۷ روز

دبیر مؤسسه جوانان رضوی در استان زنجان،گفت: خادمان حرم علی ابن موسی الرضا(ع) در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» از روز پنج‌شنبه ۴ خردادماه به مدت یک هفته مهمان مردم عزیز زنجان هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان،حجت الاسلام ابوالفضل خالقی، در جمع خبرنگاران از حضور خادمان حرم علی ابن موسی الرضا(ع) در استان زنجان از روز پنج شنبه ۴ خردادماه به مدت یک هفته خبر داد و اظهار کرد: استقبال از کاروان زیر سایه خورشید با حضور مسئولان و عموم مردم روز پنجشنبه ساعت ۱۱:۳۰ از فرودگاه زنجان انجام می شود.

وی با اشاره به برنامه دیدار خادمان رضوی با امام جمعه محترم زنجان و حضور در حسینیه اعظم زنجان در اولین روز حضور خود در زنجان گفت: دیدار با خانواده شهدا و پیشکسوتان قرآنی، حضور در زندان مرکزی زنجان به همراه پرچم متبرک حرم رضوی و دیدار با زندانیان و خیرین ستاد آزادسازی زندانیان، حضور در موسسه خیریه مهرانه زنجان، دیدار با بیماران در بیمارستان و برگزاری جشن میلاد با سعادت امام رضا(ع) در شب ولادت ایشان در هیئت ثارالله زنجان با سخنرانی حاج آقا ریاضت و با حضور حاج مهدی رسولی و حاج سید رضا نریمانی از برنامه های خادمان رضوی در شهر زنجان است.

دبیر موسسه جوانان رضوی در استان زنجان همچنین از حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان های سلطانیه و خرمدره در روز دوشنبه ۸ خردادماه خبر داد و گفت: دیدار با خانواده شهید«مهدی هادی» از شهدای امنیت اقتصادی استان در شهرستان سلطانیه و مراسم استقبال از خادمان رضوی و برگزاری جشن در روز دوشنبه قبل از نماز مغرب و عشاء در مقابل مسجد رسول الله خرمدره نیز از برنامه های خادمان رضوی در این شهرستان ها خواهد بود.

وی اضافه کرد: کاروان زیر سایه خورشید در روزهای شنبه و یکشنبه ۶ و ۷ خردادماه نیز میزبان اقشار مختلف مردم در شهرهای انگوران، دندی و ماهنشان هستند.

به گفته حجت الاسلام خالقی، شرکت در جشن خیابانی در مسجد علی بن موسی الرضا (ع) و حضور در شرکت عایق های الکتریکی پارس و سایرشرکت های سطح استان از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در زنجان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha