مترو بیش از ۲۳۰ هزار مسافر را در سالروز ارتحال حضرت امام(ره) جابجا کرد

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: در سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی، ۲۳۰ هزار و ۶۹۶ نفر رایگان با مترو جابه‌جا شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا) مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: از اولین ساعات بهره برداری مترو در روز یکشنبه ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۲ تا پایان مراسم، در تمامی ایستگاه‌های خطوط یک، ۲، سه، چهار، پنج، ۶ و هفت ۲۳۰هزار و ۶۹۶ مسافر به صورت رایگان از مترو استفاده کردند.

وی با اشاره به اینکه از شامگاه روز شنبه ۱۳ خردادماه سرویس‌دهی شبانه حرم تا حرم از ایستگاه شهرری تا ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) با فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار از ساعت ۲۲ تا ۵ صبح اجرا شد افزود: در این مدت ۴ هزار و ۱۰۶ نفر از مترو استفاده کردند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: به‌منظور رفاه حال شهروندان و زائران، فاصله حرکت قطارهای خط یک از ابتدای صبح تا پایان مراسم، از هفت به پنج دقیقه و فاصله حرکت قطارها در خطوط دو و چهار از هفت به ۶ دقیقه، کاهش یافت.

درستی با بیان اینکه بیشترین آمار مسافری مربوط به خط یک بود، گفت: ۹۱ هزار و ۳۰۴ مسافر به‌صورت رایگان در این خط جابجا شدند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: پس از پایان مراسم نیز به منظور تسریع تردد شهروندان علاوه بر کاهش سرفاصله حرکت قطارها، پنج قطار فوق‌العاده اعزام شد تا تمام مسافران بتوانند به‌راحتی با مترو از حرم مطهر امام(ره) به مقاصد خود انتقال پیدا کنند.

مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) روز گذشته با حضور گسترده مردم و با سخنرانی رهبر معظم انقلاب برگزار شد.

ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و بیش از ۱۴۰ ایستگاه فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha