آغاز به کار بزرگترین کاروان رسانه‌ ای روایتگران پیشرفت از گل گهر

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور گفت: بزرگ‌ ترین کاروان رسانه‌ ای روایتگران پیشرفت با حضور رسانه‌ های داخلی و خارجی با رویکرد امیدآفرینی و نشان دادن پیشرفت‌ های جمهوری اسلامی در استان کرمان و آغاز از معدن گل گهر سیرجان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مرتضی کارآموزیان؛ در خصوص برگزاری اولین همایش روایتگران پیشرفت گفت: بزرگ‌ ترین کاروان رسانه‌ ای روایتگران پیشرفت به همت سازمان بسیج رسانه کشور، استانداری کرمان، مس سرچشمه، گل گهر سیرجان و برخی صنایع دیگر در حال برگزاری است.

وی افزود: این همایش با حضور رسانه‌ های داخلی، خارجی، جراید، نماینده خبرگزاری‌ ها، پایگاه‌ های خبری و برخی از فعالان فضای مجازی با رویکرد امیدآفرینی، نشان دادن پیشرفت‌ های جمهوری اسلامی و اتفاقات بزرگ رخ داده در نظام جمهوری اسلامی برگزار شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به برگزاری نخستین همایش ملی روایتگران پیشرفت در کرمان، اظهار داشت: این همایش با هدف عمل به منویات مقام معظم رهبری در راستای امیدآفرینی، جهاد تبیین و تبیین دستاوردهای نظام در حال برگزاری است.

کارآموزیان با اشاره به اهمیت انعکاس پیشرفت‌های استان کرمان در رسانه‌های داخلی و خارجی، بیان کرد: بازدید از مجموعه‌ های صنعتی و معدنی و کارخانه‌ های استان کرمان در همایش اردویی روایتگران پیشرفت در برنامه است.

وی با بیان اینکه ادای احترام رسانه‌های حاضر در این همایش به مقام شهید قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌ های پیش‌ بینی شده برای این همایش است، عنوان کرد: این همایش با حضور ۷۰ رسانه تا ۲۵ خرداد ماه جاری در کرمان برگزار می‌ شود و برنامه اصلی همایش روز پنجشنبه، ۲۵ خرداد ماه با حضور سخنگو و دبیر هیئت دولت است.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور ابراز کرد: برگزاری این همایش را از مجموعه گهر پارک وابسته به شرکت صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان آغاز کرده‌ ایم و بعد از بازدید و روایتگری به مجموعه گل گهر می‌ رویم و پس از آن بازدید از مس سرچشمه که آخرین برنامه امروز قبل از عزیمت به کرمان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha