استان کرمان تنوع گردشگری و ظرفیت رسانه ای بالایی دارد

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، تنوع گردشگری و ظرفیت‌ های اعجاب‌ آوری که خوب تبیین نشده را دلیل دیگری بر آغاز اردوی روایتگران پیشرفت از استان کرمان دانست و تصریح کرد: دلیل دیگر اینکه خواستیم از جایی شروع کنیم که رغبت و انگیزه وجود دارد، زیرا استان کرمان ظرفیت رسانه‌ ای خیلی خوبی دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مرتضی کارآموزیان، پنجشنبه ۲۵ خرداد در اولین همایش ملی روایتگران پیشرفت که در محل سالن همایش‌ های استانداری کرمان با اشاره به حضور ۱۵۰ نفر از اهالی رسانه کشور، خارجی و استانی یک اردوی سه روزه برگزار شد، گفت: از این تعداد افراد شرکت کننده، نزدیک ۲۰ نفر از رسانه‌ های خارجی هستند.

وی با بیان اینکه اردوی راویان پیشرفت به چند دلیل از استان کرمان آغاز شد، افزود: اولین دلیل اینکه اینجا استان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

رئیس بسیج رسانه کشور، تنوع گردشگری و ظرفیت‌ های اعجاب‌ آوری که خوب تبیین نشده را دلیل دیگری بر آغاز این اردو از استان کرمان دانست و تصریح کرد: دلیل دیگر اینکه خواستیم از جایی شروع کنیم که رغبت و انگیزه وجود دارد، زیرا استان کرمان ظرفیت رسانه‌ ای خیلی خوبی دارد.

کارآموزیان با اشاره به حضور رسانه‌ های مدعو در چهار شهرستان طی سه روز و بازدید از صنایع و کارخانجات استان اظهار داشت: بر اساس آخرین پایشی که صبح امروز انجام شد؛ نزدیک 2 هزار هشتگ روایت پیشرفت گذاشته شده است.

وی جهاد تبیین و امیدآفرینی را دو مطالبه مقام معظم رهبری از رسانه‌ها دانست و عنوان داشت: در جشنواره "دیده بان" قرار است، علاوه بر حضور در مکان‌ هایی که پیشرفت نظام واقع شده، سه راهبرد اصلی را دنبال کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور؛ این راهبردها را شامل روایتگری با رویکرد امید آفرینی و نشاط، مطالبه‌گری برای رفع مشکلات و مرجعیت رسانه‌ای دانست و متذکر شد: برای بازگشت اعتماد مردم به رسانه‌ ها باید مطالبه‌ گری مردم را دنبال کنیم.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha